trance trackjes...

stevy

Ouwe rot
Ik ga het nog een keer proberen, met een stel heel andere tracks! Ik heb nog steeds cker een boel te leren, maar t gaat me goed af! Als jullie nog wat commentaar hebben, bedankt daarvoor!

http://www.djstevy.net.tc

Daar staan op dit moment 2 tracks in. Respectievelijk de 2e en 3e track van me :).

Bedankt voor de kritiek!

beide gemaakt met jp8000/z3ta/reason.

Die tweede vind ik heel goed. 'memories of you'.

Doet alles wat je mag verwachten van een trance track. Een pakkend melodie, leuk ritme. Maar hier en daar mag nog wat gesleuteld worden, zoals de spanning in de track en de drums worden weggedrukt.

8/10

Origineel geplaatst door chosenminder
Die tweede vind ik heel goed. 'memories of you'.

Doet alles wat je mag verwachten van een trance track. Een pakkend melodie, leuk ritme. Maar hier en daar mag nog wat gesleuteld worden, zoals de spanning in de track en de drums worden weggedrukt.

8/10

bedankt voor je mening!

Je heb inderdaad gelijk, er moet zeker nog aan beide tracks gesleuteld worde. De drums worden inderdaad té veel weg gedrukt op teveel momenten, ben ik nu mee bezig. Je tip over spanning in de track zal ik ook zeker meenemen, zal mss een gewijzigde versie later posten!

Bedankt!

He Stevy,

Ik vind ze beiden qua melodie/gevoel al best wel goed klinken hoor.
De tweede heeft wel iets meer mijn voorkeur.
Geluidsqualiteit laat wel nog wat te wensen over. De kick valt vrijwel helemaal wel op sommige stukken.
Mag wel wat meer compressie en punch op sommige tracks.
Als dit pas je 2e en 3e track zijn, ben je erg goed op weg hoor! :okdan:

Heeft wat weg van de trance van eind jaren 90 - begin 2000. En dat is niet negatief bedoeld.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar je volgende nummers.

Groetjes Alan

Origineel geplaatst door Alan
He Stevy,

Ik vind ze beiden qua melodie/gevoel al best wel goed klinken hoor.

thanks, das ook mijn bedoeling!

De tweede heeft wel iets meer mijn voorkeur.
Geluidsqualiteit laat wel nog wat te wensen over. De kick valt vrijwel helemaal wel op sommige stukken.
Neem aan dat je "weg" bedoelt. Heb je helemaal gelijk in, ben dr druk mee bezig om dat te verbeteren. Over geluidskwaliteit ben ik het ook helemaal mee eens, maar werk daar op dit moment beetje te weinig aan.
Mag wel wat meer compressie en punch op sommige tracks.
Hiermee ben ik inderdaad nu bezig, beetje uitproberen met compressortje en dergelijke, vind t knap dat je dat opvalt :D hehe.
Als dit pas je 2e en 3e track zijn, ben je erg goed op weg hoor! :okdan:

Heeft wat weg van de trance van eind jaren 90 - begin 2000. En dat is niet negatief bedoeld.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar je volgende nummers.

Groetjes Alan

Oke bedankt voor je mening !

Back