Dooie Artisties van de jare 80 + 90

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
wat opvalt is dat het er helemaal geen synth spelers genoemd worden, zouden deze mensen gelukkiger zijn :)

zou best kunnen maar volgens mij kan ik er wel 1 vinden

o in de miami sound machine zat een synth speler, die band was in 1 keer dood bij een zwaar auto ongeval alleen gloria estefan heeft het toen overleeft

Origineel geplaatst door pyrolator
wat opvalt is dat het er helemaal geen synth spelers genoemd worden, zouden deze mensen gelukkiger zijn :)
Die gast van The Shamen die ik al eerder genoemd heb, zou een synthspeler kunnen zijn, maar als jou theorie klopt zal het de zanger geweest zijn.

Theorien geweldig, ze kunnen altijd de meest vage dingen recht zetten of begrijpelijk maken ;)

Opmerkelijk: Bob Marley is overleden aan een vorm van huidkanker (die inderdaad begon met een ingegroeide teennagel) die vrijwel alleen bij blanken voorkomt. Eén van Bob Marley's ouders is (was) dan ook blank.

Marvin Gaye is tijdens een ruzie door z'n vader doodgeschoten, met een pistool dat Marvin z'n vader een paar maanden daarvoor cadeau had gegeven.

Ook nog een dode: Melanie Thornton (? of is dat niet de goede achternaam) van La Bouche, van die eurodancehitjes uit '95, Be my lover enzo, vliegtuigongeluk dacht ik.

Wie is er eigenlijk dood van the Shamen? Nooit gehoord...

Stuart Adamson (zanger van Big Country) stierf in 2001 aan de gevolgen van aan drank gerelateerde depressies.

80/90? IK!

80/90? IK!

Ik! Van de week bijna dood. Reed over een brug en het had destijds maar een haar gescheeld of hij was er nooit gekomen. Je zult er maar achter komen daar hoog in de lucht...

John Lennon.

Neergeschoten. John was shot in front of his apartment complex in New York while he was in the process of releasing another album "Milk and Honey". John died of the age of 40 in the Roosevelt Hospital on December 8, 1980, after receiving multiple gun shot in the back.

=(

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back