Dooie Artisties van de jare 80 + 90

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En was er niet een van The Manic Street Preachers den pijp uit (of was tie alleen maar spoorloos verdwenen??)

Avatar: lag in spreekwoordelijke deuk (niet uitgekeken bij oversteken?). :)

Origineel geplaatst door wesko
Het voordeel is dus dat hij geen muziek meer bedenkt. Smaken verschillen blijkbaar enorm!

nauwelijks een smaakvolle opmerking of wel?
als je iemand z'n muziek niet leuk vindt hoef je niet gelijk blij te zijn als ie dood is.

geen stijl

... nou ja.. laat ik mn mond maar houden=( 'r klopt iets niet.zoiets kan uitlopen op ergere dingen.

gewoon klote dat die artiesten er niet meer zijn. meer dan klote, want elke persoon telt in dit dierbare levenop de mooie planeet aarde.

Origineel geplaatst door wesko
Ja zeg, ik mag best blij zijn, dat kan ik best zelf uitmaken. Ik hoef voor niemand net te doen alsof ik het niet leuk vindt, laat ik dat voorop stellen. Dat is een vreemd soort beleefdheid waar ik zeker niet achter sta. Als ik het een voordeel vind, vind ik dat.

Vergeet ook niet te reageren op "is op straat verongelukt :D "...

ik vraag je ook niet om net te doen of je het leuk vindt.
het totaal tegenovergestelde daarvan is echter dat je zo hard mogelijk ventileert dat je blij bent dat iemand dood is en er klaarblijkelijk trots bent dat je dat vindt.
dit is allemaal prima als je 14 bent en overal tegenaan wil trappen hoor, ga gerust je gang.

en waarom m oet eemn mooie tread altijd om zeep geholpen worden! daar baal ik echt van.
anders stop ik wel met het posten in de forums , dan vind ik het niet leuk meer. gewoon shit is het.,

John Denver

John Denver

Okee okee dan hier weer een dooie (over respect gesproken, de titel van de thread lokt nogal wat uit, maar ok):

Henry John Deutschendorff, oftewel John Denver. "Leaving on an airplane", "High above the sky" in de "Rocky Mountains high".

Niet met oversteken, geen kogel, gewoon gevaarlijke hobby (vliegen).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back