Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
alleen kan je er niet nog wat meer laag bij draaien?Klinkt leuk Niel!

Je zou die wel mogen sharen met mij, als je dat wilt en als hij af ismet je rotte VST
Thnx, valt mee hé.
Ben nu bezig met een nog uitgebreidere 909 set die veel cleaner is, op 24 bit is gesampled en daardoor precies zo in de mixer reageert als een originele 909.
Worden een grote berg multisamples, waarbij ik voor alle verschillende velocitywaardes van de snares (909 heeft er ongeveer 13) verschillende samples heb gemaakt. Rond de 24 tot 48 samples per velocitygroep. (dus 13 x gemiddeld 30 samples = 360 samples in totaal)
Daarna alles op dezelfde velocityranges instellen als dat de 909 erop reageert. Denk niet dat je het verschil gaat horen bij een blinde test, behalve als de claps en snare tegelijkertijd zijn.
Daar is dan weer geen functie voor, om die aan elkaar te koppelen zodat ze dezelfde noise hebben gebruikt toen ze gesampled werden.
Erg leuke feature, die ALT in NNXT die dit mogelijk maakt
Verder iets van 48 claps, zowel harde als zachte (zit veel minder verschil in) en de rest natuurlijk.

Is ook wel te doen, door ze beiden tegelijk te triggeren op de 909 en de clap en de snare tegelijkertijd afzonderlijk op te nemen op een individueel kanaalDenk niet dat je het verschil gaat horen bij een blinde test, behalve als de claps en snare tegelijkertijd zijn.
Daar is dan weer geen functie voor, om die aan elkaar te koppelen zodat ze dezelfde noise hebben gebruikt toen ze gesampled werden.

Dat wist ik, maar bij het afspelen ervan kom je in de knoei.
Ik ben nog geen (soft)sampler tegengekomen die bij het gebruik van random samples 2 dezelfde aan elkaar koppelt op het moment dat ze gelijk gespeeld worden.

, mijn fout, maar op zich leuke vst. Goeie tweakert!Die is inderdaad ééérg lekker, iets iel maar dat valt natuurlijk goed te behelpengister sylenth1 voor het eerst getest, idd een erg goeie synth met ook leuke hardcore presetsdie dominator hoover .... vet
![]()

Wil Sylenth1 ook kopen, krijg je deze gewoon op cd of moet je deze downloaden?gister sylenth1 voor het eerst getest, idd een erg goeie synth met ook leuke hardcore presetsdie dominator hoover .... vet
![]()
Die is inderdaad ééérg lekker, iets iel maar dat valt natuurlijk goed te behelpen
"I'm Bigger, and Bolder, and Rougher and Tougher, in other words Sucker, there is no other...no other...I'm bigger,and bolder, and rougher in other words sucker there is no other,I'm the one and only Dominator, I'm the one and only Dominator
Wanna Kiss Myself "