Maak een stukje hardcore

Origineel geplaatst door dj.wexx
Doe eens gek, gooi ook eens wat op 't Synthforum
Is dit hardcore? :duivels:

Heb het wel ff kort gehouden, gaat meer om het idee dan dat arrangement nou zo goed in elkaar zit.

Ik vind dat het goed in elkaar zit! Over het algemeen klinkt het echt wel lekker, maar de subs laten op zich wachten :)

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Was bezig een break te maken voor mn track ... opeens kreeg ik nogal een chemical brothers gevoel :D

Heb er ook maar ff flink mee zitten freaken ... zal vast raar klinken om zoiets ineens tussen een hardcore plaat te horen.
maar goed... onder het motto: een beetje vreemd maar wel lekker :biertje:

een leuk basslijntje eronder en grooven maar :)

Inderdaad totaal geen hardcore maar wel errug lekker man, thanx for sharing !!! :okdan: 8) :maffia:

Doe eens gek, gooi ook eens wat op 't Synthforum
Is dit hardcore? :duivels:

Heb het wel ff kort gehouden, gaat meer om het idee dan dat arrangement nou zo goed in elkaar zit.

Kick van Endymion "geleend" zeker? :D

Origineel geplaatst door dct
Kick van Endymion "geleend" zeker? :D
Nee hoor, zijn 3 909 samples, een Virus en een Microtonic bassdrum.
Alles in Kontakt gegooid, flink overstuurd, distortionbak eroverheen gegooid en nog door een compressor gehaald.

Het enige dat nog mist is een echt lekker strak en diep laag, daar zit ik echt al jaren mee te kutten.
Gooi er af en toe wel wat sub-bassen onder, maar dat heeft niet echt het resultaat wat ik graag zou willen bereiken.

Hoe doet Endymion dat?:D

Kunnen we, kinderen?

:dubbel:

Dit had ik nog liggen in een hele oude map whaha, en ja: dat ben ik

Attachments

• filp - spongebob.mp3
    170 KB · Bekeken: 103
Kunnen we, kinderen?

Dit had ik nog liggen in een hele oude map whaha, en ja: dat ben ik (was ik beter gezegd)

---EDIT---

Wtf: dubbelpost?
Sorry :confused:

Attachments

• filp - spongebob.mp3
    1.018 KB · Bekeken: 119
Nee hoor, zijn 3 909 samples, een Virus en een Microtonic bassdrum.
Alles in Kontakt gegooid, flink overstuurd, distortionbak eroverheen gegooid en nog door een compressor gehaald.

Het enige dat nog mist is een echt lekker strak en diep laag, daar zit ik echt al jaren mee te kutten.
Gooi er af en toe wel wat sub-bassen onder, maar dat heeft niet echt het resultaat wat ik graag zou willen bereiken.

Hoe doet Endymion dat?:D

Ik heb hem nog eens over mijn monitors beluisterd en ben het met je eens over het laag. Zit er bijna niet in. Het maken van een strakke kick blijft toch een uitdaging....
Ik geloof dat die gasten van endymion een roland r8m gebruiken, maar wat ze daar verder mee doen????

r8m is weer gewoon 909 samples :) ik denk dat ze dat wel door een sherman zullen gooien en eqen op een ghost

Origineel geplaatst door Kolf
Kunnen we, kinderen?

Dit had ik nog liggen in een hele oude map whaha, en ja: dat ben ik (was ik beter gezegd)

---EDIT---

Wtf: dubbelpost?
Sorry :confused:

lol erg grappig :D

begin deed me zelfs een beetje aan zo'n oude track denken .... miste alleen nog die tekst:

alles naar de klote!

en een iets rauwere kick ..... voor de rest wel grappig ..... hollands hakkuh style :P

heb de breakbeat in een break van mn hardcore trackie gebouwd ... klinkt best grappig 8)

Attachments

• break-1.mp3
    866,2 KB · Bekeken: 112
Humoristisch bankje geprogrammeerd

Echt met veel gevoel aan gewerkt :mega:

not

Attachments

• pro35 test.mp3
    195 KB · Bekeken: 102
Ik heb er maar 1 en die gebruik ik zelden ..

een oranje Brat .. hehe. Meer weet ik niet. Dione weet wel welke ;)

Back