Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sorry moest ffe..

Maarja, ik ben nog in een leerproces dus ik ben geen een of andere grote artiest. Dus 't mag allemaal.

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Al 53 pagina's lang![]()

Khad nu laatst een gehoord bij iemand die heete "Be Unforgetabble" ook van Korsakoff en denk dat Catscan die ook gemaakt heeft dan he. Zeker stijl! 

Origineel geplaatst door 4tune
ik probeer een stukje af te mixen en vroeg me af wat jullie er van vonden (blijf lastig met hardcore). heb alleen even de break en een stukkie er na horen want denk dat, dat het belangrijkste is.
mix test
Heb overigens een andere vocal sample vervangen met die er nu in zit en zitten nog tikken in en staan nog niet overal goed.
Uiteraard is ander commentaar ook welkom.
Origineel geplaatst door Leendert
1. Ik vond die andere tekst vetter.
2. Ik luister op mn kut koptelefoon maar t lijkt erop dat die stem te hard staat.
3. Nog steeds dit nummer? Je lijkt wel op mij zit ook nog steeds met 1 nummer diek nog wil afmaken. iig respect!![]()
Origineel geplaatst door Leendert
Dagboek, 26 maart 2007, 16:46
Bijlage: lijndert - pep day after (dagboek vervuiling).mp3
Origineel geplaatst door 4tune
Vond hel wel goed eigenlijk. Denk wel als je voor zo'n lead kiest dat hij niet zo stereo moet zijn. Zou hem meer in het midden zetten zodat hij wat meer in you face klinkt