Maak een stukje hardcore

Hehe.. tja.. fuck man maar hij was iig te laag kwa toon ofzo. Iets te veel growl en te lekker laag dus.. :stupid 8~

Zo van, ik wil te graag dus alles iets te erg gedaan ofzo.. :confused:

Xtrecist zal mij vast wel een keer uitnodigen om een sessie kicks te maken waar ik niet van houd.. :geslaagd: sorry moest ffe.. 8o :P

Kan je lang wachten ..

En trouwens, waarom zou ik. Je kan het toch al goed? Wie ben ik om jouw snelle leerproces te onderbreken met mijn onkunde in kicks.

lol.. tja jonge jij houd van opgeblazen bass (oftewel clip kicks enzo) en ik houd meer van schoon, zuiver en hard. :D Maarja, ik ben nog in een leerproces dus ik ben geen een of andere grote artiest. Dus 't mag allemaal. *D

Ohja, ik hoor bij sommige zo'n mooie grol in de bass, dat heb ik niet maar hij puncht wel flink. :)

Attachments

• bassdrum geouwehoer.mp3
    776,4 KB · Bekeken: 103
Oh wacht is, volgensmij heb ik door wat jullie bedoelen, behalve de punch mist er ook nog veel distortion in het mid zegmaar, moet veel ruiger toch?

geYouTubed?

Sorry, ik hoor 't nu na ffe pauze: DIES NONNIE AF! :D

Zo werken, dus morgen weer 'n dag om eraan te werken.

Kan nog wel wat hoog + tube gebruiken. :)

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Al 53 pagina's lang }:|

Hah plus de 46 in het reeds gesloten topic ;)

Hierbij dan mijn lamme-zondag-kick. ;)

Kick uit Buzz gesampled en opnieuw ingeladen + EQ + Reverb.

Buzz Kick Met Reverb

Vond em zelf wel aardig gelukt, was alleen (zoals vaker) niet zeker over de hoeveelheid galm die ik heb toegevoegd...

hehe lam dat wel ja.. :D

Meer pit dat moet je hebben. Kluister nu de hele dag al "Art Of Fighters - Pure Intentions". Kvind m echt vet. Earthquake of I'm Youre Enemy ook. Zijn er vast nog wel meer. Of al die super vette nummers die Catscan heeft gemaakt voor Korsakoff. Echt geweldig! :engel: 8) Khad nu laatst een gehoord bij iemand die heete "Be Unforgetabble" ook van Korsakoff en denk dat Catscan die ook gemaakt heeft dan he. Zeker stijl! :dj:

Dagboek, 26 maart 2007, 16:46

Pep - Day after

Geen zin in muziek maken, deze herrie uitgekomen. Niet te sirrieus nemen als je het ooit terug hoort, was toen gewoon helemaal de shit maar tegen die tijd niet meer.

Je hoort nog van me, dagboek.

:P

Attachments

• lijndert - pep day after (dagboek vervuiling).mp3
    836,8 KB · Bekeken: 114
ik probeer een stukje af te mixen en vroeg me af wat jullie er van vonden (blijf lastig met hardcore). heb alleen even de break en een stukkie er na horen want denk dat, dat het belangrijkste is.

mix test

Heb overigens een andere vocal sample vervangen met die er nu in zit en zitten nog tikken in en staan nog niet overal goed.

Uiteraard is ander commentaar ook welkom.

Origineel geplaatst door 4tune
ik probeer een stukje af te mixen en vroeg me af wat jullie er van vonden (blijf lastig met hardcore). heb alleen even de break en een stukkie er na horen want denk dat, dat het belangrijkste is.

mix test

Heb overigens een andere vocal sample vervangen met die er nu in zit en zitten nog tikken in en staan nog niet overal goed.

Uiteraard is ander commentaar ook welkom.

1. Ik vond die andere tekst vetter.
2. Ik luister op mn kut koptelefoon maar t lijkt erop dat die stem te hard staat.
3. Nog steeds dit nummer? Je lijkt wel op mij zit ook nog steeds met 1 nummer diek nog wil afmaken. iig respect! :okdan:

Origineel geplaatst door Leendert
1. Ik vond die andere tekst vetter.
2. Ik luister op mn kut koptelefoon maar t lijkt erop dat die stem te hard staat.
3. Nog steeds dit nummer? Je lijkt wel op mij zit ook nog steeds met 1 nummer diek nog wil afmaken. iig respect! :okdan:

Na heb eigenlijk een langetijd geen tijdgehad en wil dit nummer wel goed af maken en iig leren mixen. Ben ondertussen wel weer met andere dingen bezig.

Origineel geplaatst door Leendert
Dagboek, 26 maart 2007, 16:46
Bijlage: lijndert - pep day after (dagboek vervuiling).mp3

Vond hel wel goed eigenlijk. Denk wel als je voor zo'n lead kiest dat hij niet zo stereo moet zijn. Zou hem meer in het midden zetten zodat hij wat meer in you face klinkt

Origineel geplaatst door 4tune
Vond hel wel goed eigenlijk. Denk wel als je voor zo'n lead kiest dat hij niet zo stereo moet zijn. Zou hem meer in het midden zetten zodat hij wat meer in you face klinkt

Lol ja, kweet niet. Kdenk dat ik wel beter kan aangezien ik space zat te ouwehoeren. Maar thanks ik zal er voort op letten om 'm mono achtig te maken. Of bedoel je echt mono? :)

Back