Maak een stukje hardcore

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Ehm, volgens mij snap je nog steeds de strekking van dit hele verhaal niet.

SHUT UP YOU SUCKER! GIMMEH SOME LUVVVVVVVVVVVVV! :engel: :D

Even kort en bot gezegd: Als bepaalde mensen er niet waren geweest en hun ding niet hadden gedaan rond die tijd (1993) hadden bepaalde mensen nu (2007) niet bestaan. Maar ja... misschien was alles dan anders...
Dit zijn iig een beetje mijn favorieten:
- The Horror
- We're gonna blow your mind
- Fear
- Schizophrenic (Adagio For Strings fucked up before Tiƫsto)
- Appelflap (met Dr. Macabre)
Checken Leendert!

Mag niet downloaden he.. ;) :P Ohja ik wil ook niet zeggen dat iedereen slecht is / was, maar sommige producers zijn nog net zo kut als toen. :)

icon_lol.gif

Origineel geplaatst door Terra Pee
Even kort en bot gezegd: Als bepaalde mensen er niet waren geweest en hun ding niet hadden gedaan rond die tijd (1993) hadden bepaalde mensen nu (2007) niet bestaan. Maar ja... misschien was alles dan anders...
Dit zijn iig een beetje mijn favorieten:
- The Horror
- We're gonna blow your mind
- Fear
- Schizophrenic (Adagio For Strings fucked up before Tiƫsto)
- Appelflap (met Dr. Macabre)
Checken Leendert!
Maar dat is toch geen D&B ???

Pwoaaah.. weetje jullie kennen mij niet das t punt, helaas jullie trekken ook nog wel bij hoor.. Mafkezen.. :)

Origineel geplaatst door Roel
okee het is even wat in elkaar gekloot op zaterdag maar wil et wel even posten hier. geluid is wat verzopen in de verb maar helaas kan het niet meer veranderen ;)

zaterdag.mp3

Roel back toe da oldskoel!!

Klinkt leuk roel, nu nog wat hardere kick eronder:D

Chemical>Het ragt wel op den duur, dat zit wel goed... ;)

Origineel geplaatst door Roel
@D-Ranged: harde kick moet ik nog aan werken ja maar dat gaat niet altijd vanzelf..

deze moet nog wat afgewerkt worden, (staat al op kp)

blabla

Waar je vorige snap nog zo lekker klonk, klinkt deze niet. De synth ligt erg ver weg door de reverb volgens mij. En dat gespeel met die bassen klinkt imo totaal niet. Komt niet over als een liedje dat je echt uit jezelf hebt gemaakt ofzo, weet niet.. Maar die vorige (zaterdag) vond ik erg goed klinken!

Ik snap het niet dacht dat roel wel al lang muziek maakt maar t lijkt erop alsof zn nummer bij de mastering nog een dikke laag revb heeft gekregen..

Back