Maak een stukje hardcore

verry sick

verry sick

klinkt goed zekers wel de moeite waard om een nr van te maken geef je op geluid weinig commentaar omdat je bezig bent maar kick kickt wel hier

Jah, bij de kick heb ik gewoon een kicksample met alleen bass eronder gelayerd. Dat is de manier voor dance muziek om hem op te pompen hé! 8)

Appels met Rotte Peren

Appels met Rotte Peren

idd das ook een optie Leendert

ik heb hier nog ff een dingetje waar ik zelf ff zat van ben maar stel dat er iemand zegt goh daar kan ik wel wat mee dan mag je hem wel remixen afmaken whatever in dat geval wil ik wel ff de sporen als wav exporteren of mocht je fl gebruiken als fl zippie

ik noem het Appels met Rotte Peren 8~

hoofdzakelijk beats en paar vage riedeltjes de flow ben ik niet helemaal 100% blij mee maar het heeft wel potentie lijkt me

http://www.filelodge.com/files/room17/428726/Appels met Rotte Peren.mp3

Origineel geplaatst door Mtech
BasSSlave .. begint goed... goed krakend,
Mag best wat sneller En kicks mogen wat meer overheersen ..

Een hardcore probeersel van mij !

http://mtech.electronicz.nl/Xzenobz.mp3 [/B]

kicks wat meer overheersen
ben ik helemaal met je eens dit is een van de honderden dingen die ik gemaakt heb op wat ik nu de oude manier noem (voordat het kwartje viel van het een en ander op het forum hier)
oefening baart kunst hoop ik dan maar

over je nr: de lead op 1 min vind ik vet het hele nr is behoorlijk freaky freestyle qua breaks
wat ik best wel cool vind alleen raak je achterin de draad een beetje kwijt naar mijn mening
tot 3 min nog wat is die shit vet te digge ik zou zeggen breng die lead weer terug erin
al met al goed werk in mijn ogen

Bedankt voor je revieuw

Heb al meer reakties op de track gehad ...
Meeste vinden idd die lead synth vet ..
Sommige vinden m niet in de track passen!

Over smaak valt niet te pissen

Vindt m eigenlijk ook niet echt geweldig !:)

Kicks valt vies tegen!
Ik krijg het nog nie echt voor elkaar ..
Uiteindelijk willen ze niet klappen/dreunen zo als ik t wil!

Ze moeten raaken & kraken

hehe zie net een topic erover zal eens ff tjekke *D haha was nog niet verder als de tracks sectie gekomen !
ben benieuwd!

:biertje:

Origineel geplaatst door Out-Back
Jij bent vast een unexist fan:D

Nog nooit iets van gehoord eigenlijk !
Zal wel eens wat gaan tjekke ..

Zie dat van deze gast zijn trackz ringtones worden gemaakt ...
Laat maar !haha

Geef mij maar iets van Brain fury (Deathchant family)

:okdan:

Geef mij maar iets van Brain fury (Deathchant family)

:okdan:

dan moet je toch weten dat ie Brian Fury heet...:D

Origineel geplaatst door BasSSlave
idd das ook een optie Leendert

ik heb hier nog ff een dingetje waar ik zelf ff zat van ben maar stel dat er iemand zegt goh daar kan ik wel wat mee dan mag je hem wel remixen afmaken whatever in dat geval wil ik wel ff de sporen als wav exporteren of mocht je fl gebruiken als fl zippie

ik noem het Appels met Rotte Peren 8~

hoofdzakelijk beats en paar vage riedeltjes de flow ben ik niet helemaal 100% blij mee maar het heeft wel potentie lijkt me

http://www.filelodge.com/files/room17/428726/Appels met Rotte Peren.mp3

Het is niet mijn keuze hardcore ivm geen stemmen en geen breake. Is dat trouwens eem Tom kick? Vind hem wel cool bedacht en het begin is ook echt lekker ranzig :)

Origineel geplaatst door Leendert
Inspiratie van voor naar achter, van links naar rechts.. :dj:

Mix gedeelte kwa geluidskwaiteit doe ik voort op het laatste anders is het vaak verspilde moeite, maar vraag me af wat jullie van dit vinden.

Kickt lekker :) Hij mag misschien iets meer dynamiek hebben maar vind dat zelf ook altijd zo lastig!

Origineel geplaatst door 4tune
Had er al een keer een stukje van laten horen maar er is een hoop veranderd.

http://www.wannahaves.nl/script_files/temper2.wav

Is wel wav maar tegenwoordig hebben we BB genoeg. Maar dus wel ff rechter muis en save as doen.

Alleen leendert commentaar?

ik vind em wel wijs 4tune niet mijn smaak op een feestje maar wel zekers de moeite waard
zit zover ik hoor ook wel goed in elkaar wat meer slag in de kick kan geen kwaad volgens mij
maar ik heb ook geen super speakers dus neem die opmerking maar voor half

goed werk maar ik neem aan dat het nog stuk langer word dus ga zo door zou ik zeggen

Jo 4-tune

Ik vind het begin goed van de track maar zodra de melo erinkomt dan vind ik er niks meer aan...een beetje zo'n paul elstak melo...ook totaal geen opbouw naar een hoogtepunt in het nummer...je hoort de melo en klapt gelijk weer..ook een verkeert geluid van de melo....wel een goeie kick(best wel standaard maar knalt lekker)

:maffia:

Jo 4-tune

Ik vind het begin goed van de track maar zodra de melo erinkomt dan vind ik er niks meer aan...een beetje zo'n paul elstak melo...ook totaal geen opbouw naar een hoogtepunt in het nummer...je hoort de melo en klapt gelijk weer..ook een verkeert geluid van de melo....wel een goeie kick(best wel standaard maar knalt lekker)

Als ik nou betaald zou krijgen als elbrak :P
Al deed elbrak wel altijd alles met piano geluid. Had de break al langer gemaakt iig. Zal hem vanavond even posten. Maak zelf altijd of erg melodieuse of juist one linerige hardcore. Best wel lastig om het dan niet al te happy dan te maken.

Happy is voor .........

heb ook ff wat geprobeerd..............

wat vinden julie ervan

Attachments

• hardcore.wav
    170 KB · Bekeken: 87
wat vinden julie hiervan...........

Attachments

• hardcore.mp3
    412,7 KB · Bekeken: 97
Verry sick .. lachuh

Zo ziek is tie nog nie ;)

BasSSlave .. begint goed... goed krakend,
Mag best wat sneller En kicks mogen wat meer overheersen ..

Een hardcore probeersel van mij !

http://mtech.electronicz.nl/Xzenobz.mp3

ik snap t dus gewoon niet zo goed
dan hoor ik wat glitches die in de basis gaaf zouden kunnen zijn, maar die weigeren te funken
en ik hoor 1 pulserende ruisbak
de gejatte breaks zijn egeinlijk de enige vette dingen
kan iemand me t eens uitleggen?

Origineel geplaatst door Erise

Leuk beginnetje iig. Klinkt allemaal erg goed vind de kick alleen niet zo vol. Waar heb je het lead geluidje mee gemaakt?

Jo 4-tune

Nog steeds elstak melo en geluid gelaten. Denk dat ik die ook zo laat. Wel een betere breake denk ik en heb wat met de stem gerotzooid. Ook heb ik hem ff iets langer gemaakt en hier en daar wat kleine puntjes.

good.mp3

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Erise

die lead klinkt leuk! zeg, ik heb geen ervaring en weinig intresse met dit soort muziek maar kun je kort uitlegge hoe je die lead nou heb gemaakt? Hoe en waarmee? Vet!

Back