Maak een stukje hardcore

Haha is idd een jomox. Maar bedoelde de Filterbank ;)
Jij had toch je jomox weg gedaan? Waar ben je nu mee aan het kicken?

De 9090 die ik van Niel heb overgekocht :)

Zal eens kijken of ik er vanavond nog wat leuks uit kan krijgen :kimono:

He Bedankt Beide :)
Gelijk heb je trouwens zeker, over die kick, maarja ik kan nog weinig varieren met kicks, slechte zaak :P

Hier trouwens nog wat, kick is waarschijnlijk no good, Miss dat jullie deze melodie ook wel oke vinden ;)
Van deze heb ik dus wel een nummer gemaakt..
http://download.yousendit.com/604B84F03FEA8221

Hier wat kicks uit de 9090 kon t niet laten om een flinke zwabber aan de pitch te geven omdat t zo lollig klinkt :D

Attachments

• 9090abc1.mp3
    795,4 KB · Bekeken: 116
He Bedankt Beide :)
Gelijk heb je trouwens zeker, over die kick, maarja ik kan nog weinig varieren met kicks, slechte zaak :P

Hier trouwens nog wat, kick is waarschijnlijk no good, Miss dat jullie deze melodie ook wel oke vinden ;)
Van deze heb ik dus wel een nummer gemaakt..
http://download.yousendit.com/604B84F03FEA8221

klinkt ook lekker :)

zelf zou ik alleen de lead iets zachter zetten denk ik

melodietjes zijn iig niet je sterkste kant.. maar goed, zo ken ik er nog wel 1 (moi)
die andere die je hiervoor had zou ik idd in de maak bewust een kut nummer thread plaatsen (dat doet volgens mij bijna iedereen daar met mislukte trackies)

voor de rest wel leuk :)

Thanks

Is een inleidende melodie! ;)

De volgende komt erachter.... (ongeveer, nog f wat fraaier inspelen)

stukje hardcore hoofdmel.mp3

Zit nu dus bij de melodie van het nummer :P haha
inleidende was idd een beetje vals zoals ik hem had geupload

Laatst gewijzigd:
Nog een kickje met wat feedback :)

Attachments

• 9090-FB.mp3
    365 KB · Bekeken: 116
Krijst lekker!

Gooi je dat nu door een sherman ofzo ?

De kick route ik 4 keer door waaronder naar een focusrite compounder die terug komt op 2 kanalen, kick is dan zeg maar 6 dik waarbij er op andere kanalen nog de filterbank bij komt, een deucetone rat en john bull overdrive pedaal.. het geheel komt samen in een focusrite mixmaster waar ik de kick weer wat tweak

edit

dat krijsen dat je hoort is feedback :)
ik draai dan de auxen van en naar mn fx te ver open waardoor er zo'n piiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeep rond gaat als je het signaal omlaag haalt..

Laatst gewijzigd:
nog een smerige kick :)

Attachments

• 9090-cde1.mp3
    530,9 KB · Bekeken: 115
ah ja ok. Dan gaat ie idd rondzingen. Is wel is geinig als ik dat met een reeverbje doe, en dan steeds verder over de aux (naar fx) draai.
Dan krijg je zo'n spannings opbouw melodie. De melodie stopt en je hebt zo'n ontiechelijke nagalm :D

Heb je btw al nummers gemaakt ofzo ?? :) ben wel benieuwd

De kick route ik 4 keer door waaronder naar een focusrite compounder die terug komt op 2 kanalen, kick is dan zeg maar 6 dik waarbij er op andere kanalen nog de filterbank bij komt, een deucetone rat en john bull overdrive pedaal.. het geheel komt samen in een focusrite mixmaster waar ik de kick weer wat tweak

edit

dat krijsen dat je hoort is feedback :)
ik draai dan de auxen van en naar mn fx te ver open waardoor er zo'n piiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeep rond gaat als je het signaal omlaag haalt..

Ik moet je geposte kicks nog luisteren maar had wel alvast een vraag. Als je hem uiteindelijk 6 maal terug krijgt hoe doe jij dat dan met faseing (als je dat zo schrijft) problemen? EQ je ze dan zo dat ze elkaar nooit in de weg zitten of doe je dat anders.

Heb je btw al nummers gemaakt ofzo ?? :) ben wel benieuwd

Heb wel eens wat hardcore trackies (2 of 3) gepost, was net ff voor je opzoek maar kon alleen acid tracks vinden :o:

Maar wat ik heb gemaakt op t gebied van hardcore is om eerlijk gezegd nooit iets geweest om trots op te zijn hoor, persoonlijk vind ik mn melodietjes teveel zuigen
wat dat betreft zou t wel eens leuk zijn als ik iemand kon vinden die hier beter in is en samen eens een track wil bouwen :)

Ik moet je geposte kicks nog luisteren maar had wel alvast een vraag. Als je hem uiteindelijk 6 maal terug krijgt hoe doe jij dat dan met faseing (als je dat zo schrijft) problemen? EQ je ze dan zo dat ze elkaar nooit in de weg zitten of doe je dat anders.

ik doe eigenlijk maar gewoon wat todat ik t lekker vindt klinken :)

nieuwe viezigheid

klinkt lekker :)

Laatst gewijzigd:
Kwam nog wat oud kick gefreak tegen dat ik wat verder bewerkt heb (vindt deze persoonlijk erg lekker)

Attachments

• Kickz-oud-1.mp3
    665,4 KB · Bekeken: 114
Back