Is de Akai s2000 een aanrader of is een softsynth net zo goed of beter?

Origineel geplaatst door RezonatoR
Ik weet niet waar de topicstarter woont, maar hij mag bij mij gratis een atari 1040 ST of een atari mega 1 komen halen, met beeldscherm en muis.

:)

Dat geldt trouwens voor iedereen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Haha thnx voor het aanbod! Ik woon in veldhoven, dat is bij eindhoven.
Alleen ik weet niet psies wat het is. Als het gewoon een pc is kan ik er denk ik weinig mee. Werk op een xp machine en wil met cubase le gaan werken.

Ah lekker kerstvakantie mensen!! Kan ik eens kijken of ik cubase LE aan de praat kan krijgen. Is toch wel totaal wat anders dan reason.

Origineel geplaatst door djsonicx

Alleen ik weet niet psies wat het is. Als het gewoon een pc is kan ik er denk ik weinig mee. Werk op een xp machine en wil met cubase le gaan werken.

ROFL :D

geschiedenisles deel1

en voor het visuele aspect:

qbmain.gif

Origineel geplaatst door fuse
Op dit forum was trouwens nog een oude gratis versie van millenium te vinden.
Anders heb ik hem nog wel ergens. (denk ik)

Maar voor 50 euries kun je geen software kopen die hetzelfde kan denk'k dan maar.
Thnx voor de tip!

Heb m gevonden!

Alleen las gelijk dat die niet compatible met win xp en 2000 is. Daarvoor moet ik schijnbaar de orginele versie kopen. Word weer 30 euro, weet niet of ik dat dan wel doe.

Niet dat 30 euro veel is voor zo'n programma..ik weet dat er veel tijd en moeite in het maken van software zit. Maar toch, dan word het " geintje" wat te duur.

Maare ga die gratis versie natuurlijk eerst zelf eens proberen onder xp te draaien. Denk namelijk dat het wel KAN gaan lukken als ik m via de win98 modus laat draaien.

Maare ik zal het laten weten!

ps: Voor de mensen met interesse voor de gratis versie van millenium.
https://www.synthforum.nl:80/forums/attachment.php?s=&postid=89491

Back