[ebay]Is deze echt van Trent Reznor geweest?

wat maakt t uit?
who cares wie dr met zn jatten aan heeft gezeten..

Ik wist helemaal niet dat Access begonnen is met randapparatuur voor synths.

geweldigge synth.
beetje erg duur.
en boeit inderdaad geen ene r*k door
wie deze is gebruikt. als of er dan
magic powers in zitten :confused:

ik wist wel dat access inderdaad de een of andere controller voor een niet access synth had gemaakt

maar waarom en wat voor spul en hoeveel en of ze meer maken is me volslagen onduidelijk

mmisschien iemand anders die er meer over weet ?

bakje lijkt wel verdacht veel op die asb maxi/ profi bakjes

2a.jpg

is ook nog een programmer voor de matrix 1000 gemaakt, beide toch al redelijk tijd geleden ontwikkeld.

Heb thuis dezelfde set...........die access is goeie aanvulling op die MW dan kun je realtime lekker gaan draaien waardoor je de weirdse sounds uit PPG-presets halen........anders moet je met die vreselijke menu gaan klooien dat werkt echt niet vind ik........maar goed.
Verder 1000 euro is veel te veel de gangbare prijs zit tussen de 600รก700 euro voor die set.
Ik zoek nog wel die soundcards voor de MW extra geluiden op C/D-banks.................8D

Origineel geplaatst door bassio
dan heeft hij waarschijnlijk wel in het huis van charles manson gestaan.......=)

het is inderdaad een moordsynth :D

Sjah! met viltstift er op geschreven... Niks meer waard! :D
Emailtje naar Trent sturen: hee weet je ook een middeltje waar ik dat er weer mee af krijg? :( :o:
Ik heb zo'n acces bakje voor de matrix6, het leuke is dat je er extra mogelijkheden bijkrijgt om de synth over z'n nek te laten gaan: heel nieuw spectrum/ritmes :eureka:

Origineel geplaatst door PzHKL
Sjah! met viltstift er op geschreven... Niks meer waard! :D
Emailtje naar Trent sturen: hee weet je ook een middeltje waar ik dat er weer mee af krijg? :( :o:
Ik heb zo'n acces bakje voor de matrix6, het leuke is dat je er extra mogelijkheden bijkrijgt om de synth over z'n nek te laten gaan: heel nieuw spectrum/ritmes :eureka:

pcies mijn gedachte...
Kom bij mij niet aan met een bekladde synth

-C-

En zo te zien heeft er gelijk met zijn dikke vinger door die tag gegaan.
Ik vindt het alleen minder waard maken. (immers hij zal dan wel afgejakkert zijn, kan beter een van mijn oma kopen)

Het verbaast me niks als deze machine het opleverd.
Hier is het mischien 600 euro waard dit setje.
Maar aan de andere kant van de plas lappen ze het zo neer voor duits spul.

Back