Hanz
Anonieme Analogist
Ben alweer een tijdje dik tevreden met m'n Poly Evolver Rack, maar het bloed blijft kruipen waar het niet gaan kan.
Dan blijf je toch dromen over een keys versie, met al die mooie knoppies, maar ja... nog 4 stemmen erbij zou overdreven zijn...
Nou hoorde ik laatst via-via (the names have been changed to protect the innocent) dat er nog wat op stapel stond bij Dave Smith Instruments. Er wordt al een tijdje gespeculeerd over een MEK (Mono Evolver Keys) - een soort van 21e eeuwse Sequential Pro-One. Moet zeggen, dat lijkt me best prettig...
Aangezien ik Dave toch nog een support vraagje moest stellen, heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken, en het 'm op de man af gevraagd...
Zoals gebruikelijk eigenlijk, kwam er binnen 24 uur antwoord:
Spannend! Wie weet er meer? Wordt het inderdaad de MEK?
Dan blijf je toch dromen over een keys versie, met al die mooie knoppies, maar ja... nog 4 stemmen erbij zou overdreven zijn...
Nou hoorde ik laatst via-via (the names have been changed to protect the innocent) dat er nog wat op stapel stond bij Dave Smith Instruments. Er wordt al een tijdje gespeculeerd over een MEK (Mono Evolver Keys) - een soort van 21e eeuwse Sequential Pro-One. Moet zeggen, dat lijkt me best prettig...
Aangezien ik Dave toch nog een support vraagje moest stellen, heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken, en het 'm op de man af gevraagd...

Zoals gebruikelijk eigenlijk, kwam er binnen 24 uur antwoord:
Hi Hans
... (support vraagje beantwoord) ...
We usually do not comment on new products in development, but if you check back in about a month, we'll have a new product announcement!
Cheers,
Dave Smith
Spannend! Wie weet er meer? Wordt het inderdaad de MEK?