Resonance
Turn up the reso!
Ik ben ff bezig met een andere routing van mn setup ...
en het gaat er (tijdelijk) op neer komen dat ik het geluid uit mn geluidskaart direct naar mn versterker moet routen.
dus niet eerst naar mn mixer zoals ik gewend was...
nu is dit al een oude versterker maar zeker geen slechte (Sony F319R)
wat ik me afvroeg, in hoeverre is dit geluid betrouwbaar?
Als ik mn DT-990 koptelefoon erop aansluit voor het afmixen..... is het hoog en laag nog betrouwbaar?
Of geeft het direct afmixen vanaf mn mixer een beter resultaat?
en dan ff buiten beschouwing dat mensen behringer mixers ruk vinden of dat de DT-990 iets teveel laag weer geeft.
Nu zie ik al een voorspelbaar antwoord komen: Probeer het gewoon eens uit .....
Maar voordat ik overal achter ga kruipen om kabels los te rukken, ben ik eerst benieuwd naar wat ik kan verwachten, want als het niet aan te raden is bespaar ik me de moeite en koop ik eerst wel meer inputs/outputs
--edit--
betekend dit nog iets? dit staat op mn versterker..
Spontaneous Twin Drive Super Legato Linear amplifier
t zegt me zelf niks, misschien is t gewoon een tekst die nergens op slaat om m wat op te vrolijken..
maar misschien heeft iemand er iets aan voor t antwoorden van mn vraag
en het gaat er (tijdelijk) op neer komen dat ik het geluid uit mn geluidskaart direct naar mn versterker moet routen.
dus niet eerst naar mn mixer zoals ik gewend was...
nu is dit al een oude versterker maar zeker geen slechte (Sony F319R)
wat ik me afvroeg, in hoeverre is dit geluid betrouwbaar?
Als ik mn DT-990 koptelefoon erop aansluit voor het afmixen..... is het hoog en laag nog betrouwbaar?
Of geeft het direct afmixen vanaf mn mixer een beter resultaat?
en dan ff buiten beschouwing dat mensen behringer mixers ruk vinden of dat de DT-990 iets teveel laag weer geeft.
Nu zie ik al een voorspelbaar antwoord komen: Probeer het gewoon eens uit .....
Maar voordat ik overal achter ga kruipen om kabels los te rukken, ben ik eerst benieuwd naar wat ik kan verwachten, want als het niet aan te raden is bespaar ik me de moeite en koop ik eerst wel meer inputs/outputs
--edit--
betekend dit nog iets? dit staat op mn versterker..
Spontaneous Twin Drive Super Legato Linear amplifier
t zegt me zelf niks, misschien is t gewoon een tekst die nergens op slaat om m wat op te vrolijken..
maar misschien heeft iemand er iets aan voor t antwoorden van mn vraag