Origineel geplaatst door mono-poly
Nu nog een OB-X Catscan![]()
yep misschien de exemplaar van synthiax
niet ruilen tegen de cs60? met een bijbetaling natuurlijk.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mono-poly
niet ruilen tegen de cs60? met een bijbetaling natuurlijk.

Origineel geplaatst door Wiseguy
Een Prophet 5 rev 2 is één van de vetste polysynths ooit gemaakt, geweldige sound.
Nooit meer wegdoen![]()

Origineel geplaatst door elektrovolt
uhhh... zijn de CEM chips niet van Curtis ?![]()

8Origineel geplaatst door mono-poly
Versschil tussen de verschillende Oberheims is er amper.
Ok de OBX / SEM en Expander en Matrixxen ff vergeten.
De ene kan alleen meer dan de andere maar de basis is allemaal de zelfde CEM ic's.
Tussen de rev 2 en rev 3 prophet moet zeker verschil zitten en ik vermoed dat de rev2 meer richting de Memorymoog gaat qua klank dan.

Origineel geplaatst door dennisb
ik lift maar even mee hier, hij is vandaag bij mij ook binnen, vreemd genoeg heb ik nog nooit zo snel iets binnen gekregen, donderdag verstuurd uit de usa en het is nu dinsdag, geen invoerrechten, BTW of inklaringskosten erop, het lijkt wel of ie niet eens langs de douane is geweest. Heb iemand dat wel eens meegemaakt, ik hoop niet dat ik de rekening nog nagestuurd krijg.
Ik heb de case nog niet open gemaakt ga ik vanavond doen. Ik schijt dus nu alleen 7 kleuren stront dat ie het niet gaat doen of dat er rook uit gaat komen als ik m aansluit maar goed dat hoort erbij. Wordt vervolgd.

lekker hoor!Origineel geplaatst door Leo
je bent goed bezig jij![]()
fed ex betekent rekening achteraf,
, het is inderdaad fedex, dan hou ik daar rekening mee, ik kon het me ook al niet voorstellen, maar wel lekker dat je m dan in ieder geval snel in huis hebt.Origineel geplaatst door Alex Omega
JP8, SE omega en een P5 rev2..........
Dennis... vieze hond ... ik ben jaloers!!!!!!
lekker hoor!
maar hier hou ik het bij hoor het is welletjes zo. Ik ben verdikkeme vergeten een verloop stekker te halen maar ik heb wel een transformer liggen, ik durf er zowat niet aan om m aan te zetten, ik had de case nog even in de auto laten liggen, was ie bloedheet geworden. Allemaal condens op de buitenkant van de synth daardoor, hij ligt nu 4 uurtjes uit de koffer, zou dat voldoende zijn om van binnen ook opgedroogd te zijn?Origineel geplaatst door dennisb
ik voel me ook een vieze hondmaar hier hou ik het bij hoor het is welletjes zo. Ik ben verdikkeme vergeten een verloop stekker te halen maar ik heb wel een transformer liggen, ik durf er zowat niet aan om m aan te zetten, ik had de case nog even in de auto laten liggen, was ie bloedheet geworden. Allemaal condens op de buitenkant van de synth daardoor, hij ligt nu 4 uurtjes uit de koffer, zou dat voldoende zijn om van binnen ook opgedroogd te zijn?
Origineel geplaatst door mikemix
Hoe kan je hem nou zolang in de case in je auto laten?![]()
Je gaat me niet vertellen dat je hem vergeten was?

Origineel geplaatst door mikemix
Hoe kan je hem nou zolang in de case in je auto laten?![]()
Je gaat me niet vertellen dat je hem vergeten was?