Prophet 5 rev2 is in da house

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zo een CS60 pissed helemaal over een OB-X dus dat zou een goeie deal zijn voor Synthiaks :D

Mooie prijs hoor catscan voor die CS60 :okdan:...als het onwaarschijnlijke gebeurd en die er over een maandje nog is als ik terug ben in nederland dan weet ik het wel ;)

Een Prophet 5 rev 2 is één van de vetste polysynths ooit gemaakt, geweldige sound.

Nooit meer wegdoen :)

Origineel geplaatst door Wiseguy
Een Prophet 5 rev 2 is één van de vetste polysynths ooit gemaakt, geweldige sound.

Nooit meer wegdoen :)

maar zijn "digitale" Vector synth. is nog vetter :D

de pro5 gebruikt ook een hele goede convertor chip (sony) die je ook tegen komt in de ensoniq DP4+ en de hogere klasse hifi apparatuur.

Origineel geplaatst door elektrovolt
uhhh... zijn de CEM chips niet van Curtis ?:eureka:

Jup, CEM staat voor Curtis Electronic Music :eureka:

Origineel geplaatst door mono-poly
Versschil tussen de verschillende Oberheims is er amper.
Ok de OBX / SEM en Expander en Matrixxen ff vergeten.
De ene kan alleen meer dan de andere maar de basis is allemaal de zelfde CEM ic's.

Tussen de rev 2 en rev 3 prophet moet zeker verschil zitten en ik vermoed dat de rev2 meer richting de Memorymoog gaat qua klank dan.
Nu nog een OB-X Catscan :)
8

yep oB x :)

De rev2 is minder direct als de memorymoog en de rev2 heeft mooiere strings en de memory klinkt aggresiever

Daarom de mm ishet mannetje
en de rev2 is een vrouwtje:)

net als de 909(m) en 808(vr) hehe

ik lift maar even mee hier, hij is vandaag bij mij ook binnen, vreemd genoeg heb ik nog nooit zo snel iets binnen gekregen, donderdag verstuurd uit de usa en het is nu dinsdag, geen invoerrechten, BTW of inklaringskosten erop, het lijkt wel of ie niet eens langs de douane is geweest. Heb iemand dat wel eens meegemaakt, ik hoop niet dat ik de rekening nog nagestuurd krijg.

Ik heb de case nog niet open gemaakt ga ik vanavond doen. Ik schijt dus nu alleen 7 kleuren stront dat ie het niet gaat doen of dat er rook uit gaat komen als ik m aansluit maar goed dat hoort erbij. Wordt vervolgd.

De verzender kan kiezen wie de BTW en invoerrechten betaalt: de ontvanger of de verzender zelf. Waarschijnlijk heeft de verzender deze kosten op zich genomen. Zat er op de zending een label waarop stond "WPX"? Dan is nl. de kans dat de douane hem niet gezien heeft heel klein. Als die sticker er niet op zat is er een kleine kans dat de douane hem niet gezien heeft. En dan heb je mazzel:)

Origineel geplaatst door dennisb
ik lift maar even mee hier, hij is vandaag bij mij ook binnen, vreemd genoeg heb ik nog nooit zo snel iets binnen gekregen, donderdag verstuurd uit de usa en het is nu dinsdag, geen invoerrechten, BTW of inklaringskosten erop, het lijkt wel of ie niet eens langs de douane is geweest. Heb iemand dat wel eens meegemaakt, ik hoop niet dat ik de rekening nog nagestuurd krijg.

Ik heb de case nog niet open gemaakt ga ik vanavond doen. Ik schijt dus nu alleen 7 kleuren stront dat ie het niet gaat doen of dat er rook uit gaat komen als ik m aansluit maar goed dat hoort erbij. Wordt vervolgd.

je bent goed bezig jij :okdan:

fed ex betekent rekening achteraf, usps of zo zou geen gezeur meer moeten geven.
gezien de snelheid zou het wel eens fed ex kunnen zijn, dan ben je over enige wekene mogelijk alsnog de pineut.
laten we hopen van niet.

JP8, SE omega en een P5 rev2..........

Dennis... vieze hond ... ik ben jaloers!!!!!!

:D

:halleluja lekker hoor!

Origineel geplaatst door Leo
je bent goed bezig jij :okdan:

fed ex betekent rekening achteraf,

danke je Leo :) , het is inderdaad fedex, dan hou ik daar rekening mee, ik kon het me ook al niet voorstellen, maar wel lekker dat je m dan in ieder geval snel in huis hebt.

Origineel geplaatst door Alex Omega
JP8, SE omega en een P5 rev2..........

Dennis... vieze hond ... ik ben jaloers!!!!!!

:D

:halleluja lekker hoor!

ik voel me ook een vieze hond ;) maar hier hou ik het bij hoor het is welletjes zo. Ik ben verdikkeme vergeten een verloop stekker te halen maar ik heb wel een transformer liggen, ik durf er zowat niet aan om m aan te zetten, ik had de case nog even in de auto laten liggen, was ie bloedheet geworden. Allemaal condens op de buitenkant van de synth daardoor, hij ligt nu 4 uurtjes uit de koffer, zou dat voldoende zijn om van binnen ook opgedroogd te zijn?

Misschien heeft ie hem wel als "gift" gestuurd ?
Misschien geen rekening meer....zou mooi zijn.

Origineel geplaatst door dennisb
ik voel me ook een vieze hond ;) maar hier hou ik het bij hoor het is welletjes zo. Ik ben verdikkeme vergeten een verloop stekker te halen maar ik heb wel een transformer liggen, ik durf er zowat niet aan om m aan te zetten, ik had de case nog even in de auto laten liggen, was ie bloedheet geworden. Allemaal condens op de buitenkant van de synth daardoor, hij ligt nu 4 uurtjes uit de koffer, zou dat voldoende zijn om van binnen ook opgedroogd te zijn?

Hoe kan je hem nou zolang in de case in je auto laten? :stupid
Je gaat me niet vertellen dat je hem vergeten was?

Origineel geplaatst door mikemix

nee ik was m alles behalve vergeten, maar het is overdag kantoor ruimte en dan kan ik niet mijn spul lopen zeulen maar na een half uur was iedereen weg toen heb ik m direct opgehaald en toen kwam ik erachter dat die case fucking heet was geworden. Er zit wel een dikke laag schuim in dus ik denk dat het vocht daaruit kwam, ik heb niet het idee dat het naar binnen is gedruppeld daar was het te weinig voor. Altijd wel iets doms om te doen :(

Origineel geplaatst door mikemix

Denk je dat die onderweg nooit ergens in de auto blijft staan?
Of in een vochtige opslagloods?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back