no worries HIJ DOET HET, phweeeej pak van mn hart zeg, en hij ziet er nog uit ook check http://myvision.eu/pub/p52
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door dennisb
no worries HIJ DOET HET, phweeeej pak van mn hart zeg, en hij ziet er nog uit ook check http://myvision.eu/pub/p52
thanksik zit er nu een tijdje mee te spelen, lekker simpel is ie qua opzet geen moeilijk gedoe, heel gedefinieerd geluid, meer helder dan warm vooralsnog, er zit geen midi op en dat wil ik ook liever zo houden eigenlijk maar met cv kan je niet polyfoon aansturen schijnt het, toch ga ik proberen of ik daar mee uit de voeten kan voorlopig
eigenlijk heb ik het liefst een zo simpel mogelijke midi erin alleen maar note aan en uit zodat ik akkoorden kan programmeren, ik ken echter alleen de kenton kitOrigineel geplaatst door dennisb
kijk dat is nog eens info, dat verhaal dat de ssm's niet ok zouden zijn is niet perse waar, dave smith heeft rev 1 en rev 2 niet zelf ontworpen maar door emu gasten laten doen, hij wou op een gegeven moment geen royalties meer betalen en toen kon ie het originele ontwerp ook niet meer gebruiken, toen heeft ie het zelf opnieuw ontworpen en waarschijnlijk FUD verspreidt over ssm chips om te legitimeren dat ze er niet meer in zitten, de rev3 is dus echt iets totaal anders en ook niet gebouwd door dezelfde breinen als de rev2. Ik heb een boek van mark veil thuis waar dit in staat ik zal het nog eens nalezen of er nog wat leuke feitjes instaan die het vermelden waard zijn.
Origineel geplaatst door radiance
Ik verwacht toch wel dat het verschil niet verbloemd zal worden door een mengpaneel en een AD converter. Ik heb zelf een rev 3 en ben wel benieuwd. Ik zou zeggen, speel met een specefiek rev 2 geluid een loopje en post een wav file hiervan. Een patch sheet met de knoppenstanden zou ook leuk zijn. Ik zal dan proberen het geluid zo goed mogelijk na te maken op mijn rev 3. Ook zal ik de knoppen in dezelfde stand zetten en kijken of het geluid enigzins in de buurt komt....

thanksik zit er nu een tijdje mee te spelen, lekker simpel is ie qua opzet geen moeilijk gedoe, heel gedefinieerd geluid, meer helder dan warm vooralsnog, er zit geen midi op en dat wil ik ook liever zo houden eigenlijk maar met cv kan je niet polyfoon aansturen schijnt het, toch ga ik proberen of ik daar mee uit de voeten kan voorlopig
dank jeOrigineel geplaatst door Wiseguy
Mooi ding BTW
Origineel geplaatst door Wiseguy
net als b.v. een rev 5 MKS 80 niet bij een 3 of 4 in de buurt komt.
Dat was ook wel het minste dat ik kon doen.Origineel geplaatst door Lt_picard
Leuk dat je m'n website even citeert!
![]()
die heb ik dus allebei gehad en dat verschil vind ik erg meevallen