Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik vind ook dat je een persoonlijke mening kan hebben over dat soort zaken, maar als je wat uit die container haalt, ben je wel een dief.
ik las gisteren nog in de krant dat ik een loser ben, omdat ik netjes op itunes betaal.
wat je laatste stukje betreft, ben ik het helemaal met je eens: we worden aan alle kanten bestolen, bv door de entertainment industrie. maar ja, om dan ook maar te gaan stelen. dan wordt het wel een erge dievenbende.
Ik ken je niet,.. gaat je geenaan!!

En zo denken Steinberg en consorten er ook over!
Kopen of oprotten dus!
![]()

Ja dat klopt,.. volgens de huidige rechtsstaat,..maar dat betekent niet per se dat je een slecht mens bent.
Kijk,. dat moet een ieder zelf weten,.. maar ik heb wel zo'n vermoeden dat de opbrengsten van i-tunes niet voor t grootste deel bij de muzikanten terechtkomen maar netjes via allerlei constructies in de zakken verdwijnt van een echte dievenbende!
Beter zoek je de artiest op en vraag je z'n bankrekening nr en stort je t rechtstreeks ofzo,..
Daar doelde ik niet op,.. ik bedoel dat de Regering de schatkist heeft gevuld met rooftochten in verre landen waar nu kleine kinderhandjes piepkleine ic-tjes in moederbordjes zitten te prikken om de westerse wereld van moderne elektronika te voorzien zodat wij ons gejatte geld waar de meesten zo hard voor werken daaraan kunnen uitgeven,..En zo kan ik nog wel uren doorgaan tot t punt dat iedereen lekker passief toekijkt hoe de happy few de rest van de wereld uitbuit en om zeep helpt! Ik voel me totaal niet betrokken bij het rijker maken van de rijken! Ben ik ook niet van plan.
Geen idee wat ik er aan zou kunnen doen,.. behalve wat anti-stickers plakken,.. her en der wat overtollige centen naar goede doelen en straatkrantverkopers sluizen,. en af en toe es wat stof opgooien op diverse fora en blogs.
Maar ik weet wel dat ik r doodziek van wordt dat er zoveel gezeikt wordt over een illegaal pakketje terwijl die centen veeeel beter naar instanties als terre des hommes en unicef kunnen gaan.
Vraag me af hoeveel van de fatsoensrakkers hier het "illegale" straatkrantmeisje bij de lokale supermarktingang af en toe een tientje toestopt!
Maar goed,.. Ik laat me weer meeslepen en dit zal voor sommigen wel weer te off-topic zijn,..
Dus,.. klik!!

Wauw,..
Ik heb mijn visie op de wereld helemaal omgegooid nav deze verhelderende inspirerende reply. Dank je wel!!! Wat een inzicht!! Wat een visie!!!![]()

Ik vind het in die zin huichelachtig dat je wel de dienst afneemt van de partij maar niet wenst te betalen vanwege allerlei onkuis gedrag van de betrokken partijen die de dienst aanbieden. Idealisme totdat het je zelf raakt.
Ik vind het ook enigszins vals om het deugdelijke van 'gewoon' zakelijk verkeer tussen producent en afnemer af te zetten tegen het mooie werk van humanitaire dienstverlening. Boven elke dienstverlener hangt vast wel een hiërarchisch hogere partij waar wat op aan te merken valt. Om dan maar klakkeloos aan te nemen dat de inspanningen van de gehele groep niet beloond hoeven te worden vind ik ook niet getuigen van een geweldige visie eerlijk gezegd.
). Kortom, log uit en ga naar Afrika.Kortom, log uit en ga naar Afrika.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|

Ik vind die Yoozer echt te ver gaan. Stelt iemand een vraag over Nuendo, moet hij een krant een een doos laten zien omdat Yoozer zeker wil weten dat vrager geen illegale Nuendo-versie gebruikt.
Man, man, zijn wij roomser dan de paus....
Kijk, tis leuk om hier af en toe langs te komen, maar dit lijkt op bedilzucht.
Ik zou zeggen, Yoozer, kap daarmee, want dit lokt duikgedrag uit. We zoeken wel een ander forum.

Doorrijden bij de pomp zonder betalen en terug komen voor de zegeltjes![]()
Gelovigen die andere gelovigen "haten" zelfs uitmoorden en dat "in naam van", omdat ze vinden dat hun versie van de bijbel klopt en origineel is, terwijl er zat illegale kopieën van de bijbel zijn gemaakt. Het verhaal is trouwens veel later opgeschreven, dan raken "belangrijke details" verloren. haha

|
Bericht door een moderator:
|
|
|