Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oeh, kijk, ik heb fans!
Nuendo 4 kost 1700 euro. Bij de gekochte versie zit een supermooie handleiding en op Cubase.net en op forum.nuendo.com krijg je alle support die je nodig hebt. Dat is de eerste lijns hulp die je aan dient te klampen na U.T.F.S. en R.T.F.M. Wij tolereren hier geen illegale software.
Kijk, nee. Daar heb je het mis. Als jullie langskomen wordt dit mooie forum gevuld met onzinnige kut-discussies waar mensen de meest stomme, basic vragen stellen omdat ze het niet in hun gekrompen harses doorkrijgen dat ze wellicht ook eens moeten kijken naar dat PDFje dat bij hun Nuendo.4.Cracked.4.REAL-AiR.torrent zat.
Ik wil hier goedverdoeme interessante topics, niet "hoe copy paste ik een stukje wavefile HELP IK KAN NIKS ZELF".
De "straf" voor illegaal softwaregebruik is heel eenvoudig: zoek het lekker zelf uit hoe alles werkt. Word je hard van. Verder zorgt het er voor dat je slimmere vragen gaat stellen; het rode licht begint te branden bij domme vragen en patsen met te dikke software.
Roomser dan de paus ben ik zeker niet, want zo heb ik het zelf ook mogen doen, en op een gegeven moment zeg je gewoon "verrek, dit is een stuk software waar ik 1.5 jaar gebruik van ga maken, en uitgespreid over die tijd kost me een legale versie 800 / 1.5 / 365 = minder dan 1.50 euro per dag, en da's minder dan ik per week uitgeef aan uitgaan. En hee, ik heb nog niet eens die versie van 800 euro nodig, maar Cubase Studio 5 doet alles wat ik nodig heb al voor 339 euro!"
En dan heb je ook nog niet eens de allervetste SX Ultra Happy Schoolgirl Alpha Gold edition nodig, want da's wat die stomme, zielige, kans- en talentloze warezkonijntjes denken - pak maar het dikste en het beste want daar maak je de dikste en beste hardstylebeats en hiphop mee!
Kom nou! Van wat er in Nuendo zit, als je daar al uberhaupt een idee van hebt, heb je als zolderkamerproducentje nog niet eens de helft nodig - je sleurt gewoon Nuendo mee omdat je de hype gelooft. En vervolgens komen die dikke beats niet, en wie z'n schuld is het dan?
Ik zou zeggen, Woodybeck: don't let the door hit your ass on your way out.
![]()

.. Nuendo.4.Cracked.4.REAL-AiR.torrent ..
Werkt niet.. heb je misschien de goeie link?

) Verschil is alleen dat ik wel de handleiding las als ik er niet uit kwam. Sommige hier zijn nog te lui om te googlen voor een handleiding (zie mpc zones draad, typisch voorbeeld hoe mensen met hardware af en toe ook wel een tik kunnen gebruiken) Mijn idee:
Gooi die pc je studio'tje uit, ben je in 1 keer van een hoop problemen verlost![]()

LOL
triest maar waar, Cubase 4 Studio is ook gekraakt en werkt. Nu moeten we dus per definitie ook al alle C4 studio vragen in twijfel gaan trekken.
wordt er niet makkelijker op. voorheen kon je blind SX3 afbranden met "H2O zeker?!?"" nu moet je ook al gaan nadenken of je een opportunity hebt met een C4 vraag![]()

Wij tolereren hier geen illegale software.
je zou ook gewoon kunnen reageren en zeggen wat je ervan denkt, zonder meteen die grote broek aan te trekken. is mijn mening dan hè.
Met Uw welnemen: maar ik merk in deze thread toch wel wat irritatie bij je, die je in andere threads zelden lijkt te hebben. Is begrijpelijk natuurlijk, gezien hoe je hier persoonlijk wordt aangevallen; maar het geeft WoodyB wel ook weer kansen om wat punten te scoren tegen je, en da's eigenlijk zonde...
Nou, ik zeg precies wat ik er van denk. Er hoeft hier nooit of te nimmer iemand bang te zijn dat 'ie er af wordt geschopt omdat ik 't niet met hem of haar eens ben.