bambamstudio
Certified MoogPro
Ik heb ook een Nuendo versie maar geen handleiding...hoe verklaar je dat dan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hmm.....?Maaruuuh... nuttige boodschap/menig/gewetensvraag... je gaat toch ook geen synth/sequencer jatten...?!?!!? Toch???
mja, software heeft de eigenschap van celdeling ofzo en hardewaar synths en seq op 1 of andere manier niet. ik denk dat mensen daarom makkelijker downen
No worriesDus sorry voor de toon, dat was wel een beetje over de top.
.Stel gerust - je mag me ook een PBtje sturenMaar een paar vragen blijven, daar komen we dan misschien nog wel eens op terug.
.Ik heb ook een Nuendo versie maar geen handleiding...hoe verklaar je dat dan?
mja, software heeft de eigenschap van celdeling ofzo en hardewaar synths en seq op 1 of andere manier niet. ik denk dat mensen daarom makkelijker downen
Ik denk niet dat we Roomser moeten willen zijn dan de Paus eerlijk gezegd. Het zal mij een worst wezen waar mensen hun software vandaan halen.
).Maaruuuh... nuttige boodschap/menig/gewetensvraag... je gaat toch ook geen synth/sequencer jatten...?!?!!? Toch???
Nou kijk,. dat is een beetje gecompliceerder.
Niet van een forumlid natuurlijk!,.. Maar als er na het stappen,..ergens in een donkere pissteeg een zeecontainer openstaat tot de nok vol met nagelnieuwe uhhh,. noem es wat geks dat bliept met knoppen van een grote japanse multinational,..
Ach,.. wie zal t zeggen wat de meesten hier doen!
Ik vind dat je rustig een persoonlijke mening kunt hebben over datsoort zaken. Maar je moet dan wel consequent blijven.
Helaas is t gewoon een feit dat veel van de fatsoensrakkers hier gewoon hun schijf vol hebben met mp3's en kino's en dat daar echt niet voor betaald is.
Als je er dan echt op tegen bent,.. Dan moet je ook gewoon naar de videotheek blijven gaan en al je muziek op cd kopen.
Anders moet je niet zeiken.
Overigens worden we dagelijks aan alle kanten bestolen door de mensen die ons dicteren dat we niet mogen stelen,.. Die zelf iedere cent van het bnp bij elkaar hebben gerooft en geplunderd,..Ik vind t allemaal een beetje krom en uiterst discutabel.
Nou kijk,. dat is een beetje gecompliceerder.
Niet van een forumlid natuurlijk!,.. Maar als er na het stappen,..ergens in een donkere pissteeg een zeecontainer openstaat tot de nok vol met nagelnieuwe uhhh,. noem es wat geks dat bliept met knoppen van een grote japanse multinational,..
Ik vind dat je rustig een persoonlijke mening kunt hebben over datsoort zaken. Maar je moet dan wel consequent blijven.
Helaas is t gewoon een feit dat veel van de fatsoensrakkers hier gewoon hun schijf vol hebben met mp3's en kino's en dat daar echt niet voor betaald is.
Als je er dan echt op tegen bent,.. Dan moet je ook gewoon naar de videotheek blijven gaan en al je muziek op cd kopen.
Overigens worden we dagelijks aan alle kanten bestolen door de mensen die ons dicteren dat we niet mogen stelen,.. Die zelf iedere cent van het bnp bij elkaar hebben gerooft en geplunderd,..Ik vind t allemaal een beetje krom en uiterst discutabel.

Heb jij leuke synths?
Waar woon je?
Wanneer ben je met vakantie?
Waar ligt de reservesleutel?
![]()
aan!!Nou kijk,. dat is een beetje gecompliceerder.