phonic vs. behringer

zucht..........

zucht..........

Koop nou gewoon een oude D&R seies 900 of 700.
Ex-professional, 20 jaar oud en betaalbaar, eenvoudige maar goede electronica, alle onderdelen zijn nog verkrijgbaar, makkelijk repareerbaar, stampvol Alps A-klasse en Philips, lekkere zware degelijke stalen bak, auxen bij de vleet, goede EQ, soepele faders en draaiers, makkelijk schoon te maken, veel mogelijkheden. En is de leren polssteun versleten dan maak ik wel een nieuwe voor je.

En ze worden nog eens redelijk aangeboden ook. Dit is een tafel die over een paar jaar vintage gaat worden en dus duur.

Gewoon een D&R uit deze serie kopen.

Ok, ok, ok, hij heeft geen flitsende kleuren of snel uiterlijk, maar de kwaliteit maakt veel goed en overtreft vele nieuwe merken. Een Behringer en een Phonic kan gewoon niet bieden wat deze oude D&R's bieden en dat is logisch, in hun tijd was de serie 900 ruim 8 keer zo duur als het niet meer is.

D&R dus en laat dat idee van per-se nieuw nu eens varen.

Re: zucht..........

Re: zucht..........

Origineel geplaatst door NyaH
Koop nou gewoon een oude D&R seies 900 of 700.
Ex-professional, 20 jaar oud en betaalbaar, eenvoudige maar goede electronica, alle onderdelen zijn nog verkrijgbaar, makkelijk repareerbaar, stampvol Alps A-klasse en Philips, lekkere zware degelijke stalen bak, auxen bij de vleet, goede EQ, soepele faders en draaiers, makkelijk schoon te maken, veel mogelijkheden. En is de leren polssteun versleten dan maak ik wel een nieuwe voor je.

En ze worden nog eens redelijk aangeboden ook. Dit is een tafel die over een paar jaar vintage gaat worden en dus duur.

Gewoon een D&R uit deze serie kopen.

Ok, ok, ok, hij heeft geen flitsende kleuren of snel uiterlijk, maar de kwaliteit maakt veel goed en overtreft vele nieuwe merken. Een Behringer en een Phonic kan gewoon niet bieden wat deze oude D&R's bieden en dat is logisch, in hun tijd was de serie 900 ruim 8 keer zo duur als het niet meer is.

D&R dus en laat dat idee van per-se nieuw nu eens varen.

wel een beetje groot zo'n tafel van D&R :D maar wel lekker retro!!

idd die yamaha's zijn zwaar ok ... ik heb eigenlijk helemaal geen ruis iig geen ruis uit de mixer ...
wat mensen ook zeggen over dat je bij de yamaha gelijk een partij ruist krijgt is echt onzin ..

en als die feedback verkopers zeggen dat ze niet te spreken zijn over de yamaha's ... vraag ze dan de volgende keer eens om een paar argumenten.... misschien vinden ze t blauw niet mooi ofzo?

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE

en als die feedback verkopers zeggen dat ze niet te spreken zijn over de yamaha's ... vraag ze dan de volgende keer eens om een paar argumenten.... misschien vinden ze t blauw niet mooi ofzo?

inderdaad ja, erg doorzichtig van de feedback zulk comentaar.

op het werk heb ik afgelopen zomer zo'n yamaha gekocht.
ik was erg sceptisch maar hij is echt zwaar okay voor zijn geld.
phonic ken ik niet, ik heb er een paar DI's van en die zijn wel te happen.
behringer zuigt zwaar de pan uit als je het mij vraagt.
faserijnheid is ver tezoeken.

ik zou voor de yamaha gaan denk ik!

Back