Zanger Bob!

zanger bob iz de man!!! 8)

hij is helemaal de pimp alleen hij moet wel wat aan zijn valse stem doen ;)

Hij speelt graag buiten dus daarom heet zijn eerste cd "een jongen van de straat". Righty then.

hehe...
In dat filmpie zie je dat meisje naast die gast echt denken "rot op met die dikke plofkop van je!"...

negatieve dingen in het gastenboek van zanger bob wordne meteen geweigerd, dus hij krijgt alleen maar positieve feedback op z'n site, hahaha!

Origineel geplaatst door Arv
hehe...
In dat filmpie zie je dat meisje naast die gast echt denken "rot op met die dikke plofkop van je!"...

Ik wou eerst een opmerking maken over dat meiske...
Maar laat ik maar gewoon zeggen dat ik erg genoten heb van deze clip.

Alleen schrok ik mij rot toen ik erachter kwam dat dit géén grap van een forumlid was, maar een serieuze zanger (in spé)...

En dat meiske; ze wiebelt lekker tegen de maat in :)

BOB je bent mijn benchmark, ik wil alles net zo goed, of beter doen dan jou!

Laatst gewijzigd:
BOB HEERST!!!

whaaaaaaaaaaaaa. Tranen in mijn ogen van het lachen. Ik bekeek de video en dacht terug aan de reactie metatron...

:D hahahahha :D

Heeeerlijk! Bijna net zo heerlijk als DIT!

LOL LOL LOL

:halleluja

D'r komen echt alleen maar goeie dingen uit Schiedam!

Eerst Jenever en nu ook nog eens Bob... :mega:

Wil dat ventje het zelf eigenlijk Wel? Volgens mij word ie gepushed door zijn vader of moeder. "hier, trek deze KUTkleren aan en ga voor de camera staan! Anders vanavond geen gebakken vissie!"

Ik kan hier heel slecht tegen. Ik word gewoon onpasselijk als ik naar die site ga.

R

Origineel geplaatst door Arv
Wil dat ventje het zelf eigenlijk Wel? Volgens mij word ie gepushed door zijn vader of moeder. "hier, trek deze KUTkleren aan en ga voor de camera staan! Anders vanavond geen gebakken vissie!"
Ik heb ook zo'n idee ja.

Denk dat ie al vanaf z'n geboorte door z'n ouders wordt geïndoctrineerd met frans bauer muziek.

Z'n vader was vroegah natuurlijk een amateurvolkszanger, en ziet graag zijn zoon pro worden.

:W

Back