pro mixers 150 euro

anoniempje

hobby knooier
soundcraft/topaz 20/4 150 euro op marktplaats beter en goedkoper kan nie lijkt me
s28-60x60.JPG

link

d&r mixer 70 euro erg stoer ding nog 2 microfoons bij ook

link

ik vind vooral die soundcraft mixertjes heel lekker. duidelijk opgebouwd, geen knop teveel, en lekkere sound.

die D&R ben ik ook benieuwd naar. Cas, als je 'm hebt, laat even weten of hij bevalt !

(ff off-topic, ik heb een melos phaser (hij heet monacor maar is t zelfde) wauw wauw en wauw :)) Dr is nog een melos te vinden bij starphone in utrecht maar die vent wil em niet verkopen :())

zo dan nu weer ontopic:P

Waarom bied je in vredesnaam 190 als die voor 150 te koop staat? Máíl die knakker dan... :stupid

/Q snapt dat niet zo

Vind dit trouwens een leuke thread, er is veel grappigs te krijgen in deze klasse.

dat hele bieden heeft geen ruk zin nee

als ik wat te koop heb staan zijn het altijd de mensen die mailen of bellen die het ook daadwerkelijk kopen

de bieders die op de site zelf bieden hoor je nooit wat van en kan je als nog dat bod gaan verwijderen

niet mee eens.. heb veel heel leuke dingen op de kop getikt door gewoon te bieden. Als je nix hoort gewoon mailtje erachteraan..

maar de leukste koopies zijn idd snel weg, dan heeft bieden weinig zin..

als ik iets verkoop mail ik mailers altijd terug dat ze gewoon moeten bieden net als de rest :P

advertentie verwijderd, ik denk dat er iemand 200 of meer geboden heeft.
Ik vermoed dat het iemand is die geen 6 euro advertentiekosten aan marktplaats / ebay wil betalen.

-C-

kan ook zijn dat het verkocht is en de verkoper de advertentie heeft verwijderdt?

of staat er dan een ander bericht

Geen idee, maar om even terug te komen op dat bieden op MP, dat heeft me nog nooit een koper opgelevert. Mensen met wie je een paar mails wisselt zijn idd vaak een stuk serieuzer.

Ooit eens iemand gemaild die een synth te koop had voor 180 euri, volgens mij een Ensoniq esq. Krijg ik een mail terug in de trant van: 'je denkt toch niet dat ik voor dat geld verkoop?!?...'
Meteen even 300 eu geboden op die ad :W

Origineel geplaatst door The Q
Waarom bied je in vredesnaam 190 als die voor 150 te koop staat? Máíl die knakker dan... :stupid

/Q snapt dat niet zo

Vind dit trouwens een leuke thread, er is veel grappigs te krijgen in deze klasse.

Hij stond er al op voor 190 euro (was een andere advertentie) en daar was 150 en 160 op geboden, dus ik ging daar overheen met 190, want dat was de vraagprijs...

Origineel geplaatst door The Q
Geen idee, maar om even terug te komen op dat bieden op MP, dat heeft me nog nooit een koper opgelevert. Mensen met wie je een paar mails wisselt zijn idd vaak een stuk serieuzer.

Ooit eens iemand gemaild die een synth te koop had voor 180 euri, volgens mij een Ensoniq esq. Krijg ik een mail terug in de trant van: 'je denkt toch niet dat ik voor dat geld verkoop?!?...'
Meteen even 300 eu geboden op die ad :W

stond laatst ook een behringer MX1604a voor 25 euro, dus ik 25 bieden en die gast mailen... krijg geen reactie en 2 dagen later staat er een bod van 175 op! fucktards zijn het soms hoor!

Back