datawheel MPC 2000xl

FHL

Stamgast
Via ebay heb ik een MPC2000xl besteld, tijdens het transport is de datawheel kapot gegaan.
De plastic knop zelf is heel, maar de connector in de MPC (dat metalen staafje) is lam.
Weet iemand waar ik deze kan bestellen en hoe ik deze zelf kan vast solderen?

Ik heb een keer een online tutorial gezien hoe je dat kan doen, ik heb verschillende zoekpogingen gedaan maar ik heb deze tutorial niet meer gevonden.

Bij voorbaat dank.

ps. ik weet dat ik hem ook kan laten maken, maar ik wil eerst kijken of het mogelijk is om dit redelijk makkelijk zelf te doen.

Bel Voermann. Erg behulpzaam zijn ze niet.

edit of zoek op mpc-forums.com

Ze zijn importeur van de benelux dacht ik en ze sturen vast wel dingen op. Mijn locale muziekzaak
kon ook voor mij bestellen bij Voermann btw, misschien die van jou ook :)

Ding openschroeven, kijken wat er precies aan de hand is, en het ding weer vastsolderen of eventueel een nieuwe encoder kopen.

Voerman Amersfoort b.v.

Vanadiumweg 17
3812 PX Amersfoort
Nederland

tel. 033 4612908,

ok :P
dan bel ik ze straks

ik dacht dat je die misschien ook bij electrozaak kon krijgen :)

Je kan ook even Mike Philco pb-en, misschien dat hij
een nieuwe heeft liggen.
Alle Akai onderdelen gaan niet meer via Voerman maar
idd via Mike Philco

Succes

Origineel geplaatst door Mostatic
bel akai op.

Daar help je die jongen niet mee.
Is hetzelfde dat ie Hans Kazan moet bellen...hoewel misschien
tovert ie hem samen met een kerstkonijn uit zijn hoed.

Origineel geplaatst door FHL
dankje! dat topic zocht ik inderdaad

ik heb hem een bericht gestuurd

En wie is mike philco, waar leeft hij, heeft hij een bedrijf of is het een bedrijf, wat zijn z'n contactgegevens?

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
En wie is mike philco, waar leeft hij, heeft hij een bedrijf of is het een bedrijf, wat zijn z'n contactgegevens?

Dat is z'n Forumnaam, lijkt me niet zo handig om hem met naam en toenaam
te vermelden.

Even z'n naam onder zoeken checken en pb-en die handel!

Thnx Mike. Door m'n werk heb ik een lange muzikale dip gehad. Heb echter weer goede voornemens met een minimale setup. Ben idd BACK :L

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Thnx Mike. Door m'n werk heb ik een lange muzikale dip gehad. Heb echter weer goede voornemens met een minimale setup. Ben idd BACK :L

als we het toch over MPC's hebben, heb jij die 3000 nog?

Of deze te koop is? Nee :W

Ja ik heb hem nog. Mocht je ooit een 177 tegenkomen op Marktplaats dan is dat die van mij. Vrees echter dat hij hier blijft en na zijn dood (we gaan allemaal op een dag) opgezet wordt. Vorig jaar heb ik er niet veel meer mee gedaan, maar muziek blijft kriebelen. Hij moet weer aan de bak!

Back