datawheel MPC 2000xl

Ik heb tot zover wel voldoende informatie om verder te kunnen.

Ik denk dat ik het repareren maar uitbesteed, is toch nog wel precisiewerk en ik moet ergens naar toe om te solderen.

Bedankt allemaal voor jullie snelle reacties en goede meedenken. Ik laat nog wel even weten of het is gelukt.

Dan hoop ik maar voor je dat je die mpc voor heel weinig hebt kunnen krijgen. Snap eerlijk gezegd ook niet dat het datawheel tijdens transport stuk gaat. Zoiets stop je toch niet zonder bescherming in een 'envelop'?
Zou haast denken dat hij het verkocht heeft omdat de knop stuk was. :bekdicht:

@Mikemix; Komt al goed. Moet alleen nog een ander analoog mengpaneel scoren.

ja, het was wel goede deal, anders had ik het ook niet gedaan. Maar die kerel had de mpc zo ongeveer los in de doos gedaan en hem zo vanuit Duitsland naar Nederland gestuurd...
Ik weet hoe er wordt omgegaan met zo'n doos; daar wordt mee gegooid, hij valt hier en daar, dus ik kan het wel begrijpen.

Die gast die het naar jou heeft gestuurd verdient een staande :halleluja
Hij heeft toch wel een positieve bewertung gekregen van jou? :W

Ach ja, als hij het uiteindelijk maar doet. Het zijn serieus leuke bakjes. Heb er zelf ook een gehad.

:)
Ik vertrouw erop dat ik het geld van de reparatie nog terug krijg via de verkoper of anders via ebay.

Deze verkoop ik trouwens door, ik wilde hem eerst ergens anders gaan gebruiken buiten m'n 'thuisstudio' om, maar dit liep allemaal wat anders. Mijn andere MPC2000xl heeft een cardreader en is volledig uitgebreid dus daar ga ik mee verder. Iedergeval wil ik niet veel geld verliezen door deze MPC.

ik wil nog even kijken wat de juiste marktprijs is voor een dergelijke mpc momenteel, maar als ik naar de aanschafprijs kijk denk ik tussen de 600 en 650 euro.

Back