B Bertje11 Nieuwkomer Lid sinds 14 december 2005 Berichten 3 Locatie Zeewolde 3 januari 2006 #1 Weet iemand een site waar je geluiden van bijvoorbeeld een dichtslaande zware eiken deur en vogeltjes en dergelijke kan vinden?
Weet iemand een site waar je geluiden van bijvoorbeeld een dichtslaande zware eiken deur en vogeltjes en dergelijke kan vinden?
no_disc Vintage dozen aan de top! Lid sinds 26 augustus 2005 Berichten 351 Locatie Belgiƫ 3 januari 2006 #2 www.findsounds.com , maar probeer in het vervolg ook eerst eens de zoekbutton uit voor je dit soort vragen stelt
www.findsounds.com , maar probeer in het vervolg ook eerst eens de zoekbutton uit voor je dit soort vragen stelt
B Bertje11 Nieuwkomer Lid sinds 14 december 2005 Berichten 3 Locatie Zeewolde 3 januari 2006 #3 oke bedankt ! zal ik de volgende keer doen
MrM Ouwe rot Lid sinds 8 juli 2004 Berichten 932 Locatie Zwollywood 4 januari 2006 #4 Origineel geplaatst door Bertje11 oke bedankt ! zal ik de volgende keer doen Zie meer... Mijn webstek bezoeken kan soms ook leuke sounds opleveren... En tegen een geringe vergoeding maak ik voor jou exclusieve opnamen!
Origineel geplaatst door Bertje11 oke bedankt ! zal ik de volgende keer doen Zie meer... Mijn webstek bezoeken kan soms ook leuke sounds opleveren... En tegen een geringe vergoeding maak ik voor jou exclusieve opnamen!