Microtonic probleem!!

Hard-Tex

Nieuwkomer
hey,,

ik heb Microtonic demo gedownload..

in mijn VST map geinstalleert ( C:program FilesImage-LineFLStudio5PluginsVST )

FL op gestart Insert Channel > More.. > Refresh

nu staat microtonic wel in mijn lijst met vst,s en vsti,s , maar als ik hem start dan krijg ik : Problem Loading "MicrotonicVST" for an unknow reason.Please make sure it has installed correcly:frons:

ik heb hem gewoon geinstalleert naar mijn vst map en de installatie is gewoon goed verlopen,,

Leterss,,Mario:peukie:

Euhm... unknown reason is wel vaag.. haha.
Probeer het eens eruit te gooien en weer opnieuw erin te zetten. En je weet heel zeker dat dat de map is waar je ook andere VST plugins in doet?

Vaag probleem... heb je de fabrikant al gecontact? best slechte reclame nl.

jepp , het is de map die fruity standaart aan maak als je um installeert

C:\Program Files\Image-Line\FLStudio5\Plugins\VST <-

der staan ook standaart fruity vst in....., maar in de File settings is dit ook de map waar k mijn vst(i) in moe doen...anders ken k geen vst(i) toevoegen..of k moe de map veranderen maar dat heb k nie gdaan...

kben nog best een n00b op gebied van FruityLoops

moet k dan een speciale map voor VSTi aanmaken ofzo..??

Als je daar ook andere VST's in doet, en het dus de standaard vst map is van fruityloops (dat moet eigenlijk ook wel anders kan je 'm niet eens toevoegen), dan ligt daar het probleem niet.

Doen andere VST's het wel gewoon?
Indien ja, dan lijkt me meer dat de file corrupt is ofzo :confused: Delete 'm helemaal, download 'm eens helemaal opnieuw, installeer 'm opnieuw en probeer dan nog s. Doet ie het dan nog niet, zou ik even emailen naar de maker van µTonic.

ok,,

andere VST(i) doen het wel gwn indd :S

kzal hem eerst opnieuw downloaden ( en removen natuurlijk ;) )

doet die ut weer niet , dan stuur k ze een email

bedankt voor de hulp :W

Lterss,,,Mario

Back