FFvoorstellen

macintox

Amateurpiraat
Hallo mensen,

Lang deze weg wil ik me even voorstellen. Ik ben macintox, 25 jaar jong (mannelijk) en woonachtig in het koude noorden van het land. Ik ben niet in staat om de plaatselijke "taal"die ze hier spreken óók te spreken (no flame intended).
Maak ik zelf muziek? Nee, ben het wel van plan maar zoals zoveel in het leven begin ik een hele hoop en maak ik weinig af. Komt nog wel... ;-)
Voor de rest: mijn helden: ja dat is simpel: Jarre, Vangelis, Kraftwerk en eigelijk nog veel meer electronische muziek.
Besmet natuurlijk door de draken van ene Eduard Starink, die met Herman Heinsbroek een deal gesloten had en die noodgedwongen naar Frankrijk gevlucht is.
Ik mezelf geregistreerd omdat er vrij veel zaken op het forum besproken worden waar ik eigenlijk ook wel een bescheiden mening over heb.
Ik hoop hier een boel te kunnen leren over electronische muziek.

Mochten er nog vragen zijn, ach, stel ze gerust: mi casa su case!

En de eerste vraag kom van Jan de Vries:
Macintox, heb je ook hobby's?

Ja, die heb ik. Vooropgesteld moet ik eerst vertellen dat ik een passieveling ben. Ik mag graag zitten met een biertje en een peuk erbij. Sport zit er helaas niet in.
Ik mag graag muziek luisteren (duh..), mijn laatste aanwinsten: Wendy Carlos - Rediscovering Lost Scores, deel 1&2. Die man/vrouw was haar/zijn tijd zeker vooruit...
Top 5 momenteel:
1. Vangelis - Voices
2. Plaid - Rest Proof Clockwork
3. FSOL - Lifeforms (vooral cd1)
4. AFX - SAW01
5. AIR - Moon Safari
Reken me niet af voor mijn top 5, morgen is-ie toch weer anders... ;-)

Voor de rest zit mijn vermogen voornamelijk in apparatuur, audio/video/computer. Ik ben niet erg handig, bij het denken aan een spijker in de muur slaan, doen mijn vingers al pijn.

Komme jou oek ût Liwadden? Gesellig nou!

Jou binne wel erg in de buurt. Ik wohn in de skepenburt, in un fletsje.

Welkom

Re: FFvoorstellen

welkom!

Origineel geplaatst door macintox
Besmet natuurlijk door de draken van ene Eduard Starink, die met Herman Heinsbroek een deal gesloten had en die noodgedwongen naar Frankrijk gevlucht is. [/B]

besmet? noodgedwongen naar frankrijk gevlucht? bent u stom of bent u dom? :confused:

ok, ik houd van geen van heinsbroek. maar starink is naar mijn mening een zeer goede musicus.

groetjes, synthpower

Ho, ho, ho, wacht even! Iemand stom of dom noemen in een eerste kennismaking? Sorry, maar laat me dit even verklaren! ;) 8o)

Besmet natuurlijk door de draken van ene Eduard Starink, die met Herman Heinsbroek een deal gesloten had en die noodgedwongen naar Frankrijk gevlucht is.

Met besmet bedoel ik dat dit mijn eerste kennismaking met electronische muziek is. Starink heeft zeker wel draken gemaakt, maar zeer zeker ook mooie stukken (bv. van Vangelis, Serra of eigen werk). Verder heeft dat contract met Arcade hem zeker geen windeieren gelegd waardoor hij waarschijnlijk dat leuke stulpje in Frankrijk kon kopen. Niets meer niets minder.

Groeten, Macintox ;)

Ho, ho, ho, wacht even! Iemand stom of dom noemen in een eerste kennismaking? Sorry, maar laat me dit even verklaren! ;) 8o)

ik heb alleen gevraagd... :duivels:

Met besmet bedoel ik dat dit mijn eerste kennismaking met electronische muziek is. Starink heeft zeker wel draken gemaakt, maar zeer zeker ook mooie stukken (bv. van Vangelis, Serra of eigen werk). Verder heeft dat contract met Arcade hem zeker geen windeieren gelegd waardoor hij waarschijnlijk dat leuke stulpje in Frankrijk kon kopen. Niets meer niets minder.

akkoord... peace! :koffie:

groetjes, synthpower

Back