walk

Interessante bass en percussie.. vind het weer zeer netjes gedaan..!

Fijn ook om te zien dat je steeds meer aandacht aan arrangementdetails en opbouw besteed,
Je tracks worden steeds interessanter! :okdan:

He Fuse!

Klinkt ook weer lekker deze. Ik vind je laatste 3 tracks met stijdende lijn steeds beter klinken.
Lekker laag, goeie percussie, mooie ambient pads.

Complimenten. :okdan:

:okdan: mooi

't duurt even totdat deze track op gang komt, maar dan is ie ook helemaal los. Echte Fuse track! :okdan:

gave track dit !
Het is nou niet bepaald iets wat ik als "compleet nummer" ervaar (maar goed, mijn smaak is verre van belangrijk), maar op z'n minst als errug lekker muzikaal behangetje.

Zelfs al zou dit niet onder 'n film komen o.i.d., zou ik hiermee toch enkele fijne momenten beleven als ik met 'n goed boek op de bank hang.

:okdan:

Melodisch zou het voor mij wat meer mogen zijn :), maar ja, als ik iets maak vind ik mezelf al vervelend worden als ik alleen drie akkoorden per halve minuut gebruik. Dus eigenlijk is het wel straf dat je dit 7 minuten laat duren zonder in te boeten aan interesse. De percussie maakt alles goed vind ik. Die is zondermeer knap.
:okdan:

Oeh, lekker :)

Het duurt naar mijn mening alleen veelste lang voor het nummer acht begint, ik zou dit sterk inkorten. Er is ook niet echt sprake van dat het nummer op een gegeven moment begint, ik zou op de bass beat na alle drums in 1 keer erin laten knallen. Nu gaat het te geleidelijk vind ik. Het einde is ook wel erg simpelkes.

Wat ik heel erg lekker vind is de bass-line, daar houd ik van :)

Ik vind de "rest" vergeleken met de beat te mak (sound/gemixed/balans) en ik mis een climax aan het einde (dat verwachte ik althans als luisteraar) en ik geloof niet dat dit soort beats door een gare os komen maar smaken verschillen nu eenmaal ;) maar wel een lekkere sferische track.

Back