nieuwe demo

Zou zeggen, maak die mix dan maar eens af man! ;)

ik zou die violen wat zachter doen ;)

zit wel goed inelkaar

gaat dit nou ook nog uitgebracht worden?
ik bedoel... is er nog steeds een markt voor dit soort....
eh, ja hoe zal ik het noemen... mooie muziek?

Voor een kick die zoveel herrie maakt kickt ie niet echt vinnik.

En ja en er is een redelijk grote markt voor.

Wat er aan Nederlandse markt is weggevallen is internationaal gezien dubbel er bij gekomen, Spanje en Italie zitten bijvoorbeeld erg in de lift. Duss....

Rammen!

Leuke sample. Die kick komt me trouwens bekend voor...sampletje (van een vrij oude plaat)?

Misschien binnenkort een keertje Bounce vs Bouncemasters? Hardcore electro sjit? :P

Tja, als een DJ mij dit voor zou schotelen zou ik er heel erg depri van worden. (sorry) Maar waarom dan?

In het eerste deel lijkt de Kick/Bass steeds weg te vallen na een paar maten (heb je iets met de velocity gedaan of wordt ie weggedrukt door iets anders in de mix)

Die ruis (je kunt het lead noemen) houdt mij ook niet vast. In het laatste deel doet ie het wel, maar dan is de Kick zoveel aanwezig dat ik hem zowat niet meer hoor.

Hopelijk heb je er wat aan.

thankx voor feedback alleen.

ik heb nix gesampled. kick komt uit een 909.
lead uit de vst junglist.

heb m al wat verder uitgebouwd, en beter afgemixt, zal de gewijzigde versie wel online gooien tzt.

dit beukt zeker!!

Alleen zou ik iets minder gebruikt maken van die crash-cymbal: Nu hoor je hem zo'n beetje om de vier maten...een beetje minder mag wel

Met een koektrommel op je hoofd slaan.

Je kunt synths ook ritmisch gebruiken, gewoon zo'n doorgaan geluidje, vind ik altijd mooi.

Back