stemvervormer

En verder...

Efx nr:20 uit de SP303/SP404 (van boss) is hetzelfde effect.
Namelijk de VoiceTransformer. je moet het maar net effe weten.
Daarom adviseer ik toch een 2e hands SP303 kan je iets meer mee.

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Dat ding van de Bart Smit is echt leuk.........

Behalve als je net SAW hebt gezien met een goeie fles wijn, waarna je op de bank in slaap sukkelt en je vrouw door dat ding in je oor tettert.

Ben me echt de pl&uris geschrokken....

:dubbel: gaaf vrouwtje heb je!! geweldig

Digitech Talker ?

laat ik er nou net 1 te koop hebben... :D

Origineel geplaatst door shiftr
Bij de bart smit hebben ze voor 6 euro een pitch shifter. Hij ziet er uit als een kleine gekleurde doorzichtige megafoon. Ik heb er zelf 2 van (JA 6 eu MAN!) is best goed te gebruiken als je hem voor een mic houdt, hij geeft ook nog een best mooi disto effect en heeft een soort ingebouwde gate en limiter. Ik was zelf van plan eentje om te solderen met een input en output erop.

Ze zijn ook leuk te circuitbenden. Maar de stem word wel zwaaar vervormd.. t is meer een muziekding.

Ik ben juist naar bart smit geweest om zon stemvervormertje te halen.Het is maar speelgoed maar het is idd zoiets wat ik zocht.Het is zon rood gevalletje die eruit ziet als een parlefoon met 4 standen boy,old man,kid en robot.Wel geinig!

laatst en darth vader-achtig effect gebouwd voor een commercial

pitchen-korte delay voor t blikkerige-flanger met een rate van 0-beetje galm en een send naar enigma en sans-amp

hoor ik nu dat er apparaatjes van 6 euro zijn die dat allemaal in 1 keer doen? :P

Back