maak eens een stukje kindermuziek!

B.S.E.

melk is goed voor elk
naar aanleiding van de vele "maak eens een stukje..." threads, hier een nieuwe uitdaging voor synthlievend Nederland:

---- maak eens een stukje kindermuziek!!!!----

lijkt makkelijk, lijkt melig, lijkt saai, maar is dat het ook?

ik ben heel benieuwd!

hier een "voorbeeldje" om de inspiratie (of de maaginhoud) te laten opborrelen!

veel plezier! (p.s. alcohol helpt ;) )

p.p.s. zelf inzingen is het leukst natuurlijk.... wie durft?

Attachments

• swing je mee.mp3
    657,7 KB · Bekeken: 104
nou de eerste dan

Attachments

• kndrtest.mp3
    464,9 KB · Bekeken: 109
Een maat die in een deuk ligt,, (via msn voiceclip)

---Edit---
wel repeaten he

Attachments

• gijs.mp3
    269 KB · Bekeken: 102
Origineel geplaatst door Raph
Bestaan er ook van dit soort liedjes waar de bass niet percies tussen de kick zit?
Of word het dan te moeilijk voor de kinderen?

Wordt het dan niet meer een soort carnavalmuziek? 8~

Origineel geplaatst door Raph
Bestaan er ook van dit soort liedjes waar de bass niet percies tussen de kick zit?
Of word het dan te moeilijk voor de kinderen?

Dan wordt het te moelijk voor de producer!!!! ;)

Origineel geplaatst door cirkelzaag
nee hoor ik heb voor onderstaande artiesten nummertjes gemaakt die met een echte "band" zijn ingespeeld....(valt trouwens wel goed geld mee te verdienen met die kinderliedjes, maar dat terzijde).

http://www.hetsprookjestheater.nl/Kwiebus en Snoezepoes.htm

Notice my "knipoog" natuulk he! :)

Grappig concept trouwens, die link. Doe je daar de muziek voor? Is het een geheel onafhankelijk project? Dus zonder Bussemse invloeden enzo?

Origineel geplaatst door Arv
Notice my "knipoog" natuulk he! :)

Grappig concept trouwens, die link. Doe je daar de muziek voor? Is het een geheel onafhankelijk project? Dus zonder Bussemse invloeden enzo?
in de "opstart-periode" heb ik met nog een producer een (typisch "kruitvat"-)album gemaakt met die kwiebus en snoezepoes genaamd "veel liefs":dubbel: veel afgelachen in de studio want die snoezepoes kon echt voor geen meter zingen...maargoed nu doe ik er niets meer mee...geen zin/geen tijd/ of ze vonden m'n muziek waardeloos en denken er niet aan om me nog wat muziek te laten schrijven(dat laatste zal 't wel zijn..)
't was trouwens wel geheel onafhankelijk(en dan maar hopen dat iemand 't koopt.)

He waarom post er nou niemand wat grappigs.
Zeker ook geen zin om daar tijd in te steken :)

Ik niet echt iig dus heb een kleinstukkie gemaakt voor de liefhebber en die mag er dan een leuk kinderliedje van maken
kinderdeuntje

Ik heb hier ook nog wat staan dat wel kan doorgaan als kinderliedje (dit is m'n eerste post op dsf trouwens!). Er zit wel nog een vals nootje tussen, het is eigenlijk iets dat ik ooit gemaakt heb om de mogelijkheden van m'n kazoo te testen.

grtz!

Attachments

• mill.mp3
    966,9 KB · Bekeken: 121
Back