platenbak

FHL

Stamgast
Ik ben opzoek naar platenbakken. Van die ouderwetse plastic kratten (zoiets als op plaatje), die je naar mijn weten vroeger bij de Ikea had...

Ik kan tot op heden geen winkel vinden die ze heeft. Iemand ideeen?

Attachments

• platenbak.jpg
    platenbak.jpg
    54,2 KB · Bekeken: 168
De Blokker heeft nu Curver-boxen in de aanbieding zie ik net op hun website. Drie stuks voor €4,99. :okdan:
Als ik weer eens een bak voor mn platen nodig heb, haal ik ze daar altijd.

dit soort klapkratten kan je geloof ik op het moment bij de praxis halen. ze zijn dan wel geel met het praxis logo :)

een poosje terug kreeg je ze zelfs kado als je er voor meer dan een geeltje spullen kocht

De Blokker heeft nu Curver-boxen in de aanbieding zie ik

dat zijn wel van die bakken met zo'n rare vorm volgens mij (plaatje is wat onduidelijk); niet van die chill-curver bakken :(

die bakken kun je echt bij elke huishoudzaak en doehetzelfzaak kopen...boodschappenkratten noemen ze ze ook wel...

van Blokker tot Leenbakker,van Gamma tot Formido,ze hebben ze allemaal in verschillende soorten en maten...als de binnenruimte maar minimaal 31 cm is,passen er platen in...

of moet je voor singletjes hebben ?

Curverbakken moet je idd hebben. Kosten zo'n 8 euro het stuk (tenzij je een actie vindt of zo).

Trouwens; is dat toevallig een Roland D2 in die houten flightcase? :)

Albert Heijn heeft ze ook hier! €2,50 euro geloof ik...

NB... ik weet verder niet wat je ermee wilde doen, maar slepen met deze kratten vol platen raad ik echt af!
Ze zijn best handig om neer te zetten en er platen in te bewaren, maar sterk zijn ze niet echt!
Dan kun je beter van die dingen uit 1 stuk nemen of een platentas natuurlijk...

Origineel geplaatst door Sly Dog
De Blokker heeft nu Curver-boxen in de aanbieding zie ik net op hun website. Drie stuks voor €4,99. :okdan:
Als ik weer eens een bak voor mn platen nodig heb, haal ik ze daar altijd.

Dat zijn wel de beste vind ik , groot en stevig.
Wij gebruiken ze al jaren en verslepen ze best vaak en nog geen 1 is kapot gegaan....er kunnen ongeveer 75 platen in.

bedankt voor de vele reacties!

Ik ga maar eens eerst bij de blokker kijken dan. Ze zijn niet voor vervoer, meer om mijn platen handig op te bergen, nu liggen ze in kartonnen dozen; erg onhandig.

Steven V: plaatje heb ik van internet gehaald, dus ik heb geen idee :)

Kijk! Dit is nog eens een nuttige thread!

Ik heb zelf een keer kratten gekocht (geloof ook Curver) bij Marskramer waarvan de onderkant dus net iets smaller was dan de bovenkant... platen passen er dan dus net niet lekker in :(

Ik heb zelf een keer kratten gekocht (geloof ook Curver) bij Marskramer waarvan de onderkant dus net iets smaller was dan de bovenkant... platen passen er dan dus net niet lekker in :(

Dat zou ik voor die bruine Curver-krat hierboven nog even moeten checken. Die zat helemaal vol en ik heb eigenlijk alleen gecheckt of ze er "zo'n beetje" in pasten. Ga ik nog even nakijken.

[edit] Ja, deze bruine Curver bak is recht totaan de bodem, met nog ietsje speling links en rechts zelfs.

@ etaoin

Wat doe jij met al die kratten als je alleen die plaat van Kraftwerk hebt?
;-)

Origineel geplaatst door joop_siroop
@ etaoin

Wat doe jij met al die kratten als je alleen die plaat van Kraftwerk hebt?
;-)

:D
Hey, d'r staat nog een 12" van de Divine Comedy achter ook hoor!
Da's al twee kratten met 1 plaat per krat...

Maar serieus, ik heb een enorme IKEA Ivar kast van 30cm diep waar ze ook heel mooi in staan...

in iedergevaal geen vakkenkast bij de ikea gaan kopen!
:duivels: :duivels: :duivels:
platen zijn nog al zwaar, en als je er een stuk of 500 moet opbergen stort het hele gevaarte met donderend geraas in elkaar!

Back