[techtrance] Pjotr G - Command

Pjotr G

funky lid
Klinkt wel lekker :)

vond t alleen een beetje anti climax toen t melodietje los kwam ..
vond t net niet energiek genoeg toen de melodie los kwam wat ik wel had verwacht naar een paar vette energieke stukjes in t moment naar de climax ... maar bij nader inzien zou t misschien dan te trancey worden ...

denk eerder dat dat de techno invloed is.
lekker plagen

Ik vind hem weer lekker. zou hier wel op kunnen hopsen...:walker:

Lekker gemixt ook weer
kan jou nummertjes meestal wel waarderen

Origineel geplaatst door Cool-T
denk eerder dat dat de techno invloed is.
lekker plagen

Ik vind hem weer lekker. zou hier wel op kunnen hopsen...:walker:

Lekker gemixt ook weer
kan jou nummertjes meestal wel waarderen

eindelijk weer eens een post waar ik me helemaal bij aansluit :) erg fijn nummertje en ontzettend dikke kick!:W

als het goed is binnenkort, maar dat zal ik te zijner tijd luidkeels verkondigen :)

Hallo Pjotr G.

Een vraag aan jouw,hoe kan het dat je sound ongeveer altijd gelijk blijft. Heb wat nummers van je geluisterd,ligt dat nou aan eq,compressie? Je tracks verschillen natuurlijk maar de sound is altijd gelijk van tracks eq etc...

Snap het niet.

hey pjotr,

Ik heb deze track samen met vadse geluisterd, en wat me opvalt is dat het arrangement nog te "toevallig" is. Ik denk dat als je duidelijker naar iets toewerkt, en daarbinnen wat uitstelt en plaagt, dat het dan veel betere tracks worden. Zoals eerder gezegd: hij komt niet helemaal los! Verder lekkere sounds hoor!

tipje: luister naar Tom Peterson - Drivez me Crazy (Sowieso vette track trouwens 8) )

Origineel geplaatst door Mart.M...
Hallo Pjotr G.

Een vraag aan jouw,hoe kan het dat je sound ongeveer altijd gelijk blijft. Heb wat nummers van je geluisterd,ligt dat nou aan eq,compressie? Je tracks verschillen natuurlijk maar de sound is altijd gelijk van tracks eq etc...

Snap het niet.

Dat komt waarschijnlijk doordat al die nummers door mij gemaakt zijn :p

Jawel,maar lijkt alsof je bij elke track dezelfde instellingen gebruikt. Mijn tracks klinken elke keer weer anders,je zou kunnen zeggen dat je ze van mij niet herkent. Jouw sound/mix is altijd bijna het zelfde,gebruik je toevallig meestal dezelfde instellingen of iets dergelijks? Snap dat namelijk niet.

Jawel,maar lijkt alsof je bij elke track dezelfde instellingen gebruikt. Mijn tracks klinken elke keer weer anders,je zou kunnen zeggen dat je ze van mij niet herkent. Jouw sound/mix is altijd bijna het zelfde,gebruik je toevallig meestal dezelfde instellingen of iets dergelijks? Snap dat namelijk niet.

nee dat is het niet, maar ik heb gewoon een bepaalde manier van mixen, lijkt me. Ik vind een bepaalde sound prettig klinken, en blijkbaar kom ik daar dan ook steeds op uit. Niet echt vreemd en ik zit er ook niet mee.

Hey Pjotr G,

Het is geen kritiek,is maar hoe je het bekijkt. Ik persoonlijk vind dit juist goed. Maar het mixen is dus een hoofdzakelijk onderdeel van de sound als geheel? dus eq en mixing.

Maar het mixen is dus een hoofdzakelijk onderdeel van de sound als geheel? dus eq en mixing.

dat denk ik absoluut.

En daarbij natuurlijk ook mijn processing en outboard.

Back