[Yamaha] Yamaha A3K - Disky .dll

NorthernLightX

Prutser
Heeft iemand a3kfsio.dll voor mij? Ik heb net A3KDisky geinstalleerd, maar hij mist de dll... ;{

Een linkje is uiteraard ook welkom, maar ik heb het halve web al afgespeurd zonder resultaat...

Schop omhoog...

Er zijn hier diverse mensen met een A3000, en ongetwijffeld zitten daar weer mensen tussen die disky gebruik(t)en. Please, ik heb die .dll nodig...

ik heb thuis net mijn OS opnieuw geinstalleerd dus ik heb het niet meer draaien......maar ik kan me niet herinneren dat ik ergens een speciale .DLL vandaan moest toveren bij installatie.....heb je die gast van B-zone al eens gemailed erover? die weet misschien meer

Origineel geplaatst door LeonMols
Volgens mijn info kun je Disky 1.0.2 en 1.0.3 gewoon downloaden vanaf http://www.ampfea.org/~jv/disky/

Die DLL moet daar toch inzitten ?????

Die installer heb ik dus gebruikt, en die mist de .dll. De reacties die ik op het net heb kunnen vinden zijn "sorry, de volgende keer maak ik een goede installer, de dll zit in de oude installer" maar die is dus nergens te vinden...

Nope, KaZaA had ik al afgespeurd...

(en bij een nieuwe poging vanochtend weer nix...)

Ik heb het al gevonden !
De 1.0.2 is de installer
De 1.0.3 is een update die je er overheen moet kopieeren.
Het werkt namelijk wel bij mij met die link die hier boven staat.

Suc6 en thx want ik was ook al op zoek naar dit programma

Klopt inderdaad, ik kom nu al wat verder.

Is er trouwens al iets bekend over Disky 1.2 of over CD_BONK wat een opvolger zou moeten zijn???

dat gaat allemaal niet meer komen..Jay Vaughan was de programmeur ervan, beetje raar mannetje zo af en toe maar wel leuk bezig...hij werkt nu bij Access (ja die van de Virus) en heeft dus geen tijd meer voor z'n eigen teklab projectjes voor zover ik weet...

Olaf

Joepie, Disky werkt nu, maar niet nadat ik eerst nog even de nieuwste ASPI drivers van Adaptec moest installeren!

Nu bZone nog, die blijft zeuren over een "Error while getting system"...

Er is nu op de A3K mailinglist touwens weer wat reuring over Disky en eventuele uitbreidingen/opvolgers met mensen die Jay willen gaan helpen, ik kijk ernaar uit.

Inderdaad Windows 2000, maar ik heb nog nooit SCSI problemen gehad. Dit was de eerste keer dat ik een ASPI driver nodig had, die was dus ook nog niet geinstalleerd. De standaard drivers van Adaptec doen het perfect.

Heb jij misschien een niet-Adaptec kaart? Dab kan ik me problemen inderdaad goed voorstellen.

Ik heb ook wel een Adaptec kaart, maar bv. met CD's rippen met AudioCatalist gaf die nog wel eens problemen
Een Adaptec AVA2904 als ik het goed heb, de goedkoopste die ze hadden :D

Die heb ik ook, werkt perfect met alleen de Adaptec software hoor...

Een vriend van mij daarentegen heeft een paar jaar zitten te prutsen met een Dawi-control SCSI kaartje, dat was echt huilen met de pet op.

Back