Wie vind jij de beste Trance Producer ?

Wie vind jij de beste Trance Producer ?

• Ralphy B

Stemmen: 3 15,0%
  • Freejack

Stemmen: 1 5,0%
  • Svenson en Gielen

Stemmen: 4 20,0%
  • Ferry Corsten

Stemmen: 12 60,0%

• Totaal aantal stemmers
    20

Sander W

Stamgast
Wat vinden jullie de beste trance producers en waarom en specifieke nummer erbij please dan weten we waar we het over hebben :D

Ok ik begin :

Raplhy b - Massive

8)

Uit deze 4 zou ik zeggen Svenson en Gielen, MAARRRRRRRR Ralpy B met zijn Hit massive is Zekersssss niet verkeerd en super gelikt :P maar de tracks van sveson en gielen spreken mij iets meer aan

Dj Boozywoozy, Milk-inc, Gigi D 'Agostino
En die gasten van "Holt mie in jor arms, ent never let mie ko!

Nee geintje. Deze mensen bezorgen trance een slechte naam, net als al die vreselijk Anthems die voor elke ID&T party gemaakt worden. Om te janken.

waar zijn de tijden van jam&spoon's stella..... wat zei dobre ook alweer? trenzzzz is BZN met een biet ;)

lees tussen de regels door ;)

of als je mijn persoonlijke duidelijke mening wilt: trance zuigt van alle kanten, dood moet het..dood! DOOD! DOOOOOODDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! GONNA WALK ON WADDA! WAM WAM WAM!!! RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GONNA WALK ON WADDA!!! WOEMP WOEMP! AAAAAAARGHHHHHHHH...DOOOOODDDD!!!..

ehh..dusse... ;)

Origineel geplaatst door olafmol
waar zijn de tijden van jam&spoon's stella..... wat zei dobre ook alweer? trenzzzz is BZN met een biet ;)

juistem! In die tijd had je echte trance. Heb niks te maken met die synth riedeltjes van nu.

Laten we ook niet Renaissance vergeten!

Laten we ook niet Renaissance vergeten!

Naast bonzai toch zeker de betere hardtrance van die tijd...

blank en jones hebben ook nog wel een paar leuke plaatjes gemaakt..

Back