Wie vind jij de beste Trance Producer ?

Wie vind jij de beste Trance Producer ?

• Ralphy B

Stemmen: 3 15,0%
  • Freejack

Stemmen: 1 5,0%
  • Svenson en Gielen

Stemmen: 4 20,0%
  • Ferry Corsten

Stemmen: 12 60,0%

• Totaal aantal stemmers
    20
man, ben ik dan de enige die age of love het beste trance nummer ooit vind.

of is die te oud voor de meesten hier?

age of love is trance zoals trance hoort te zijn :D

Is inderdaad een heel goed nummer....Maar of het Trance is :confused:

Ik denk trouwens dat 'Floating in a dream of xtc' dan ook wel in de categorie Trance valt. 8)

Cygnus X - The Orange Theme is een van de weinige trance plaatjes die me kippenvel gaf/geeft

verder universal nation wel stoer....en nog wat serious beats meuk zoals Brightness, Change U Mind enzovoorts

ik haal altijd stella en the age of love door elkaar..maar dat zijn inderdaad wel de toppers, en ook de prototypes voor alles wat er daarna aan trance kwam volgens mij..ge-gate stuff enzo...mooie modulaties...etc.

Mijn favoriete (non-goa/psy) tranceplaat is toch wel LSG - Netherworld.
Werelds gewoon :halleluja

top thread!

top thread!

dit vind ik echt een goeie thread :okdan:

je weet nu precies wie je niet meer serieus hoeft te nemen

haha! jij houdt van trance :doei::duivels: :engel:

Re: top thread!

Re: top thread!

Origineel geplaatst door smoothus
dit vind ik echt een goeie thread :okdan:

je weet nu precies wie je niet meer serieus hoeft te nemen

haha! jij houdt van trance :doei::duivels: :engel:

Leg uit:confused:

dat je neerkijkt op trance terwijl dat nergens voor nodig is. zoiets. Dit gaat straks weer de verkeerde kant uit, en waarom?

Nee! helaas! hier heb ik geen mening over! Trance komt niet in mijn vocabulaire voor! Trance don't want me to dance!!!

Ik vind trance goedkoop en smaakloos en ik kan me moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die het echt goed vinden.

Ik associeer het met de geur van Red Bullâ„¢ en de kleuren die ik er bij zie zijn gifgroen, knalroze en nog meer vieze felle kleuren. bleeh!

Het wordt toch gemaakt door lui die even snel geld veel willen verdienen? de commercie druipt er aan alle kanten vanaf. kan toch nooit goeie muziek zijn. bah!

mag ik toch eerlijk voor uitkomen hoop ik?

je mag er eerlijk voor uit komen zolang maar blijkt dat JIJ trance niet MOOI vindt of iets dergelijks. Er zijn hier genoeg mensen hier waarvan je nu weet dat zij zich intens bezig houden met trance (die zullen er toch zijn?) en dan hoef je toch niet te gaan verkondigen dat het een minderwaardige stroming is. Hou dat dan voor je. Wat win je ermee?

ik zou zo graag iets willen zeggen waardoor iedereen die intens
met trance bezig is nou eens echt goeie muziek zou gaan maken.
Wat een verrijking zou dat zijn!
De skills zijn overduidelijk aanwezig... waarom dan van die
domme muziek maken? Oja... ik weet het alweer... het verdient
goed.

goed... het zal me denk ik niet lukken.

ik wens daarom iedereen die trance maakt veel sterkte!!!

en excuses als ik iemand (onbedoeld) beledigd heb.

waarom biedt je je excuses aan nadat je WEER zomaar mensen loopt af te zeiken (of hun muziek)

Back