ebay: Moog Memorymoog Plus Synthesizer

vindt het een vreemd verhaal met die chinezen :D

??? ???

Zijn volgens mij allemaal fakes. 0 feedback, verschillende lettertypes bij de beschrijvingen, 3 motifs in 1 studio :erm: ...zijn allemaal bestaande advertenties gekopieerd. Ik heb het al eens in een andere thread gezegd, laatst had ik ook zo een chinees die me een v-synth wilde verkopen voor een appel en een ei. Bleek dat diezelfde v-synth ergens op de Amerikaanse ebay te koop stond.
Bieden? Neen dank u, risico is mij iets te groot...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Je kunt praten als johannes brugman, maar mijn standpunt over de marktplaats veranderd niet.. over modulars wil ik best praten, en voor de meeste mensen is ie juist niet geschikt, maar ze zijn wel interessant! :)

J. Brugman zegt:
Ik ben uitgehapt (als eten ff niet meetelt, tis nu nl. luchpauze) :) :slotje:

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik daag de overheid uit om via ons aan persoonsgegevens te komen over een aankoop die via onze marktplaats gelopen heeft.. Dan word ik erg taai..

Ik maak hier in huis regelmatig mee dat in het kader van opsporingsonderzoeken dergelijke informatie wordt aangevraagd en ik moet dan ook een beetje lachen als ik lees hoe jij je opblaast.

dat synthforum geen partij is in aan/verkopen en geen verantwoordelijkheid neemt, lijkt me logisch (je moet ook zeker niet meer verantwoordelijkeid op je laden dan je kan dragen) maar meewerken aan een opsporingsonderzoek is vaak wel zo fatsoenlijk.
met jullie houding mag je blij zijn dat struisvogelbiefstuk nooit echt een rage is geworden.

Origineel geplaatst door dvdyck1
Oei, deze is al verwijderd ! toch strond aan de knikker ?:bekdicht:

joh....

lees je geen antwoorden? of ben je heel naïef? :confused:

Haha, waarschijnlijk:D Laatst was het net van hetzelfde en dezelfde dag nog biedt een andere chinaman weer allerhande prachtige spullen aan voor topprijzen...Een grote bende:maffia:
Origineel geplaatst door dvdyck1
Oei, deze is al verwijderd ! toch strond aan de knikker ?:bekdicht:
:

Origineel geplaatst door GeeEs
joh....

lees je geen antwoorden? of ben je heel naïef? :confused:

Ik ben er maar mee aan het lachen.8)

zoals gewoonlijk lijden de goeden onder de kwaden!

onze lokale chinees had ook een bezorgservice, maar is daar mee gestopt, omdat er zowat geen klanten meer voor waren, niemand geloofde nog dat ie echt leverde.
nu staan er 2 renaultjes kangoo te koop 'happy happie - glatis thuisbezolgd'
iemand interesse?

Origineel geplaatst door Leo
zoals gewoonlijk lijden de goeden onder de kwaden!

onze lokale chinees had ook een bezorgservice, maar is daar mee gestopt, omdat er zowat geen klanten meer voor waren, niemand geloofde nog dat ie echt leverde.
nu staan er 2 renaultjes kangoo te koop 'happy happie - glatis thuisbezolgd'
iemand interesse?

joh ! ... je bedoeld 2 onbekende chinese automobielen die letterlijk met een hammer tot een kangoo zijn verbouwt ?

:D

heb hem vandaag maar weer teruggestuurd naar china( 'n soort terughaal chinees kwam hem ophalen). kwam er geen wijs uit met al die chinese characters op het panel. ook de handleiding was niet echt behulpzaam, de eerste 5 bladzijden doorgeploetert, vertaald in het chinees door een zekere mao, en vol met 'n soort lijfspreuken. de enige geluiden die ik eruit kreeg leken op 'n soort tibetaanse gezangen doorspekt met de stem van de dalai lama, echt niet echt chinees dus. kortom voor mij geen chinese waren meer.
dit ter lering misschien voor ons allen!
groet, sunny

Kan misschien ook om namaakprodukten gaan die ze daar spotgoedkoop namaken van de echte spullen en dat je het bijna niet ziet en krijg je ze dan toch nog opgestuurd???Kan misschien ook wie weet?

Back