GEZOCHT !! Akai MPC 2000 XL

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door Serfinio
En wat is een HW Sampler....?

Mijn gevoel zegt me dat ik met een akai beter af ben.....

dies geniaal :)

Origineel geplaatst door mikemix
Ik ga me volgooien ;{

Doe dat maar liever niet..... het is het niet waard.....

Weet dat het gezellig is ,maar we dwalen wel heel erg af.
Kan iemand er nog mee helpen.... of kan ik me ook vol gaan gooien??:Z

Ik wens je veel plezier met het zoeken naar een XL voor dat bedrag... misschien binnen een jaar of twee zal dat lukken; ze zijn nogal waardevast hoor. En serieus als je niet weet wat een sampler is... Vraag ik me af of je dan wel goddelijk zal worden met je MPC. Volgens mij verkoop je hem weer binnen de kortste keren - maar ik kan verkeerd zijn (ik hoop het)

Serieus: 600 euro is een mooie prijs voor een XL, en dat is dan met 32 meg zonder verdere uitbreidingen. En hopelijk kom je nu niet af van "Wat betekent 32 meg?"

:gaap:

Origineel geplaatst door Steven V
Ik wens je veel plezier met het zoeken naar een XL voor dat bedrag... misschien binnen een jaar of twee zal dat lukken; ze zijn nogal waardevast hoor. En serieus als je niet weet wat een sampler is... Vraag ik me af of je dan wel goddelijk zal worden met je MPC. Volgens mij verkoop je hem weer binnen de kortste keren - maar ik kan verkeerd zijn (ik hoop het)

Serieus: 600 euro is een mooie prijs voor een XL, en dat is dan met 32 meg zonder verdere uitbreidingen. En hopelijk kom je nu niet af van "Wat betekent 32 meg?"

:gaap:

Weet wat een sampler... is mah heb gewoon geen kaas gegeten van al die forum afkortingen.... of technische afkortingen die heir gebruikt worden.
Heb het een hele langetijd software matig geprobeerd maar een smapler is voor mij toch beter.... al ben ik heel nieuw in dit fenomeen maar... jullie waren eens ook allemaal beginners.... dus probeer niet zogenaamd slim over te komen.

600 is misschien voor de meeste niet veel voor een akai maar ik vindt 600 net iets te veel.

@Serfinio: Het is niet dat je het allemaal niet weet, want inderdaad, we waren allemaal zelf ooit beginner. Het is meer dat het uit je berichten straalt dat je zelf helemaal niks uitgezocht hebt over de MPC's terwijl er zoveel dingen over op het internet staan. Dat wordt hier op het forum niet echt gewaardeerd.

Begrijp het wel.... Heb ooit wel eens met een mpc gewerkt... of tenminste heb het ooit eens bij iemand gezien.... en vandaar die interesse...
Heb heelveel gezocht op internet en ook op deze forum, maar vindt toch dat er niet echt diep er op in gegaan wordt.

Kijk alleen maar hoe men hier op mijn vragen antwoordt.... het zijn vragen op dingen die jullie aan mij vragen....
En dan wordt ik afgeschilderd net als ik niks weet....

Wat ik er mee wil zeggen is dat er veel met termen hier wordt gegooit op de forum waar je als beginner zoals ik dat ben neit weet waar ze het over hebben. Pas als je dat ding in handen hebt of thuis hebt en je komt bepaalde dingen tegen ... zou je een degelijk gesprek kunnen voeren.... maar heb je het niet .... en merk je ook aan een persoon dat hij geen verstand er van heeft.... doe niet onaardig... wat geeft ook een slechte naam aan deze forum.... en wees daarom volwassen en leg het eens uit wat het is.....

En dit trouwens geen personal attack... maar is gewoon wat mij nu opvalt... DUS GEEN HATE MAIL.... op mijn threat storten PLEASE...?!

Begrijp het wel.... Heb ooit wel eens met een mpc gewerkt... of tenminste heb het ooit eens bij iemand gezien.... en vandaar die interesse...
Heb heelveel gezocht op internet en ook op deze forum, maar vindt toch dat er niet echt diep er op in gegaan wordt.

Kijk alleen maar hoe men hier op mijn vragen antwoordt.... het zijn vragen op dingen die jullie aan mij vragen....
En dan wordt ik afgeschilderd net als ik niks weet....

Wat ik er mee wil zeggen is dat er veel met termen hier wordt gegooit op de forum waar je als beginner zoals ik dat ben neit weet waar ze het over hebben. Pas als je dat ding in handen hebt of thuis hebt en je komt bepaalde dingen tegen ... zou je een degelijk gesprek kunnen voeren.... maar heb je het niet .... en merk je ook aan een persoon dat hij geen verstand er van heeft.... doe niet onaardig... wat geeft ook een slechte naam aan deze forum.... en wees daarom volwassen en leg het eens uit wat het is.....

En dit trouwens geen personal attack... maar is gewoon wat mij nu opvalt... DUS GEEN HATE MAIL.... op mijn threat storten PLEASE...?!

U was het die het vingertje in de lucht stak om aan te geven wat nu de going prijs is van een MPC2000XL,
vind ik wat vreemd als je verder niets van het apparaat weet.
No offence.

Origineel geplaatst door mikemix
U was het die het vingertje in de lucht stak om aan te geven wat nu de going prijs is van een MPC2000XL,
vind ik wat vreemd als je verder niets van het apparaat weet.
No offence.

Weet er wel wat vanaf.... maar niet extreem veel of zo.... zo als de meeste expert hier op deze forum....
En die missende gat probeer ik nu op te vullen met kennis dat hier op de forum wordt weggegeven.

The going price by the way.... zijn de prijzen die ik op DEZE forum heb gezien..... het zijn geen verzinsels....
want ik heb daar geen reden toe als ik het toch zelf niet heb.... en er wel aan één wil komen.

The going price by the way.... zijn de prijzen die ik op DEZE forum heb gezien.....

niet

Origineel geplaatst door fjoesz
als je een 2000xl voor 450 wil met 32 mb zal je voorlopig niet eens aan goddelijkheid mogen ruiken

Ik heb een aantal maanden geleden ook een 2000XL aangeschaft met 8 output expansion helemaal goed. Voor €450!

Ik wil niet lullig doen maar ik denk dat als iemand voor dat bedrag een XL zoekt dat wel zijn goed recht is toch? Dat je dan een enorme dosis geluk moet hebben met de zoektocht is een tweede..

Maar het komt bij mij een beetje over als "wij hebben er ook zoveel voor betaald dus JIJ ook!"

;)

is ook niet lullig.. van mij zou ie m voor niks mogen hebben

maar ik heb m uiteindelijk voor 560 (32MB en outs) en daarmee mocht ik al gelukkig zijn

Origineel geplaatst door Arv
Das een net prijsje denk ik Fjoesz

Je moet inderdaad veel geluk hebben maar het is .....

niet onrealistisch

Origineel geplaatst door fjoesz
is ook niet lullig.. van mij zou ie m voor niks mogen hebben

maar ik heb m uiteindelijk voor 560 (32MB en outs) en daarmee mocht ik al gelukkig zijn

Das heel goedkoop... Ik heb 640 betaald voor de mijne, had geen extra outs enkel 32 meg. Vandaag zou ik zoveel niet meer betalen, het kan (toch iets) goedkoper.

Aan de topicstarter: Misschien lukt het je wel om er eentje voor die lage prijs te vinden. Als je maar geduld hebt. Maar het zou evengoed kunnen dat je nog lang moet wachten...

Mensen vinden soms wel eens een TR808 in het containerpark of een TB303 op de rommelmarkt voor een tientje, die hebben ook geluk...

Succes in ieder geval!

Origineel geplaatst door Steven V
Das heel goedkoop... Ik heb 640 betaald voor de mijne, had geen extra outs enkel 32 meg. Vandaag zou ik zoveel niet meer betalen, het kan (toch iets) goedkoper.

Aan de topicstarter: Misschien lukt het je wel om er eentje voor die lage prijs te vinden. Als je maar geduld hebt. Maar het zou evengoed kunnen dat je nog lang moet wachten...

Mensen vinden soms wel eens een TR808 in het containerpark of een TB303 op de rommelmarkt voor een tientje, die hebben ook geluk...

Succes in ieder geval!

Eindelijk iemand die ... me toch niet voor gek verklaard..... Het blijft toch een moeilijk zoektocht om het te vinden....
Omdat dit soort acties.... binnen 10 minuten na plaatsing al verkocht zijn....

Net als van de week..... Is er op Marktplaats.nl..... een advertentie geplaatst voor een KORG TRITON LE 61 waar van jullie allemaal weten deze in nieuwwaarde romdom de 1100 euro kost.... en de meeste die het doorverkopen.... 2hands doen hem wweg voor 700 á 600 euro.... maar ik zag het voor 450.... Nou daar hoef je niet over na te denken.... maar dat koop je gewoon.....

Status
Please reply by conversation.
Back