fjoesz
Gepokt en gemazeld
Origineel geplaatst door Serfinio
En wat is een HW Sampler....?
Mijn gevoel zegt me dat ik met een akai beter af ben.....
dies geniaal

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En wat is een HW Sampler....?
Mijn gevoel zegt me dat ik met een akai beter af ben.....

Origineel geplaatst door mikemix
Ik ga me volgooien![]()

Origineel geplaatst door Steven V
Ik wens je veel plezier met het zoeken naar een XL voor dat bedrag... misschien binnen een jaar of twee zal dat lukken; ze zijn nogal waardevast hoor. En serieus als je niet weet wat een sampler is... Vraag ik me af of je dan wel goddelijk zal worden met je MPC. Volgens mij verkoop je hem weer binnen de kortste keren - maar ik kan verkeerd zijn (ik hoop het)
Serieus: 600 euro is een mooie prijs voor een XL, en dat is dan met 32 meg zonder verdere uitbreidingen. En hopelijk kom je nu niet af van "Wat betekent 32 meg?"
![]()
http://www.mpc2000xl.com/Origineel geplaatst door Serfinio
Begrijp het wel.... Heb ooit wel eens met een mpc gewerkt... of tenminste heb het ooit eens bij iemand gezien.... en vandaar die interesse...
Heb heelveel gezocht op internet en ook op deze forum, maar vindt toch dat er niet echt diep er op in gegaan wordt.
Kijk alleen maar hoe men hier op mijn vragen antwoordt.... het zijn vragen op dingen die jullie aan mij vragen....
En dan wordt ik afgeschilderd net als ik niks weet....
Wat ik er mee wil zeggen is dat er veel met termen hier wordt gegooit op de forum waar je als beginner zoals ik dat ben neit weet waar ze het over hebben. Pas als je dat ding in handen hebt of thuis hebt en je komt bepaalde dingen tegen ... zou je een degelijk gesprek kunnen voeren.... maar heb je het niet .... en merk je ook aan een persoon dat hij geen verstand er van heeft.... doe niet onaardig... wat geeft ook een slechte naam aan deze forum.... en wees daarom volwassen en leg het eens uit wat het is.....
En dit trouwens geen personal attack... maar is gewoon wat mij nu opvalt... DUS GEEN HATE MAIL.... op mijn threat storten PLEASE...?!
Origineel geplaatst door mikemix
U was het die het vingertje in de lucht stak om aan te geven wat nu de going prijs is van een MPC2000XL,
vind ik wat vreemd als je verder niets van het apparaat weet.
No offence.
Origineel geplaatst door Ro9
http://koopjes.marktplaats.nl/muzie...ZHlLl2xMPqTP3M+L/pztokxgle9p0f3+iLM7lA==&df=1
Probeer deze eens![]()
![]()
The going price by the way.... zijn de prijzen die ik op DEZE forum heb gezien.....
Origineel geplaatst door fjoesz
als je een 2000xl voor 450 wil met 32 mb zal je voorlopig niet eens aan goddelijkheid mogen ruiken

Origineel geplaatst door Arv
Das een net prijsje denk ik Fjoesz
Origineel geplaatst door fjoesz
is ook niet lullig.. van mij zou ie m voor niks mogen hebben
maar ik heb m uiteindelijk voor 560 (32MB en outs) en daarmee mocht ik al gelukkig zijn
Origineel geplaatst door Steven V
Das heel goedkoop... Ik heb 640 betaald voor de mijne, had geen extra outs enkel 32 meg. Vandaag zou ik zoveel niet meer betalen, het kan (toch iets) goedkoper.
Aan de topicstarter: Misschien lukt het je wel om er eentje voor die lage prijs te vinden. Als je maar geduld hebt. Maar het zou evengoed kunnen dat je nog lang moet wachten...
Mensen vinden soms wel eens een TR808 in het containerpark of een TB303 op de rommelmarkt voor een tientje, die hebben ook geluk...
Succes in ieder geval!