Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door R-ond
download maar iets vanze

Origineel geplaatst door R-ond
iemand naar vitalic as donderdag in de paradiso
ikkuh ikkuh
hoefk hoop ik toch niet uit te leggen wat is en doet
t rock"d
iig
download maar iets vanze
![]()
![]()
![]()
![]()

Origineel geplaatst door olafmol
wat dacht je van: beluister eens wat in de platenzaak, en koop dan als je het leuk vindt...
trouwens, zijn dat niet die gasten met een nummer dat klinkt als een ringtone?
![]()

Origineel geplaatst door MadR
isolee is zeker wat .. maar vitalic ??? hahahaha .. heb de samples gehoord .. das toch achterhaald en rommel wat mij betreft!
ga dan sonic youth luisteren .. die wisten zonder 909 nog beter hoe ze punk moeten maken
Origineel geplaatst door razmatazz
Snap de vergelijking niet, vitalic met sonic youth?
Vitalic is punk? :confused:
En een stuk muziek gaan afzeiken op een luttele paar seconden is wel erg krom.
Vitalic maakt zeker erg gave dingen, 1 van de meest verfrissende dingen die de laatste paar jaren voorbijkomen.
Check polkamatic, repair machines, the past eens van hem.

Origineel geplaatst door MadR
hahaha sorry hoor maar als je een nummer zoals pony uitbrengt die alleen bestaat uit een 909 en een platte zaagtand dan snap je het niet wat mij betreft ..
en verfrissend ? kom gast .. funk loze rommel .. ik blijf erbij .. morgan geist , lcd soundsystem etc blazen vitalic zo van het podium als het om originaliteit gaat t.o.v. de jaren 80 kopieren .. lindstrom, maurice fullton, i cube en joakim .. ze maken allemaal gehakt van hem
luister eens naar a certain ratio, esg , liquid liquid ... als je dan stoer wil doen met die jaren 80 NY post punk garage / new wave / ebm sound ..
zo wil er iemand nog meer me mening horen ?![]()
![]()

kniperdeknip [/B]

Origineel geplaatst door razmatazz
Moeilijk persoon lijk me je, je word wel erg persoonlijk, je gaat voor een ander bepalen of diegene muziek snapt, en stoer doen?
Dat zijn een paar woorden uit je reply.
Vind het ook harstikke knap, dat jij ondanks dat je een ander totaal niet kent, compleet in kan schatten over zijn muziekale kennis.
Wat ik ook knap vind is dat je nu liquid liquid erbij sleurt (deze ik zelf op plaat heb op 99 records), net al sonic youth, en dan vergelijken met vitalic.???
Dan vraag ik me af waarom je het predikaat "niet snappen gast" op iemands hoofd plakt, en om dan maar even in jou verbale persoonlijke discussie termen de woorden te gebruiken, " stoer gast ".
(nog meer offtopic) volgens mij heeft je reply meer te maken met de bootleg tread en persoonlijk op mij, dan met vitalic, klopt dat?
Jammer dat het zo moest, en dat je afgekamt word op het feit dat je "vitalic" goed vind.
Is muziek dan echt het voetbal geworden?
Nog even en de knuppels kunnen van stal.