vitalic = rockennnnnn

Re: Re: Re: Re: vitalic = rockennnnnn

Re: Re: Re: Re: vitalic = rockennnnnn

Origineel geplaatst door MadR
isolee is zeker wat .. maar vitalic ??? hahahaha .. heb de samples gehoord .. das toch achterhaald en rommel wat mij betreft!
ga dan sonic youth luisteren .. die wisten zonder 909 nog beter hoe ze punk moeten maken
lijkt eminem wel die 20 jaar na de introductie van xtc ook een keer van de kaart tis geweest ..

en als je echt vooruitstrevend wil zijn luister dan eens naar de remixen of producties van maurice fulton

word... zou isolee nou niet echt met vitalic willen vergelijken..dan praten we over een heel ander niveau van muziek ..vinnik dan he...

ik vind juist dat als je hun laatste plaat naast elkaar legt je juist wel paralellen hoort.
maar goed.

Re: Re: Re: Re: Re: vitalic = rockennnnnn

Re: Re: Re: Re: Re: vitalic = rockennnnnn

Origineel geplaatst door olafmol
word... zou isolee nou niet echt met vitalic willen vergelijken..dan praten we over een heel ander niveau van muziek ..vinnik dan he...

als je vitalic goed vindt heb je de laatste 18 jaar house gemist .. zo simpel is het gewoon ..

Origineel geplaatst door MadR kijk ik ben misschien wat slimmer dan de meeste mensen

kijk, hier tref je het hart van de discussie en haal je ook gelijk de angel eruit..

"hoe meer je ondekt, hoe minder je weet"

maar toch, al met al.. muziek moet je zonder vooroordelen tot je laten komen en je gevoel laten spreken, zonder alle andere randzaken die af kunnen leiden. En nogmaals.. talent komt er wel en houden zich staande, zo naief en vol vertrouwen ben ik wel. :)

Origineel geplaatst door donbrasco
kijk, hier tref je het hart van de discussie en haal je ook gelijk de angel eruit..

"hoe meer je ondekt, hoe minder je weet"

maar toch, al met al.. muziek moet je zonder vooroordelen tot je laten komen en je gevoel laten spreken, zonder alle andere randzaken die af kunnen leiden. En nogmaals.. talent komt er wel en houden zich staande, zo naief en vol vertrouwen ben ik wel. :)

het is 'hoe meer je weet hoe meer vragen je zult stellen" of zoiets ..
maar bij mij is het gewoon hoe meer je weet , hoe meer je weet .. vrij simpel

voor de rest heb je gelijk .. muziek is persoonlijk .. bij de een raakt het de juiste snaren bij de andere niet ..
en het zal niet de eerste keer zijn dat ik me mening moet bijstellen omdat sommige muziek tijd nodig heeft bij de luisteraar ..

ben zelf erg fan van b kantjes luisteren/ontdekken ..
echter wrm vindt je sommige muziek wel leuk ? ... juist omdat je die andere muziek niet leukt vindt ..
want zonder referentie kader kan je eigenlijk niet over goed of slecht spreken .. zo simpel is het ook wel weer

en dan de vraag.. vind je iets goed omdat jet het zelf goed vind of omdat het algemeen gezien als goed word gezien en het dus onbewust overneemt en het vanzelf goed gaat vinden. En reken maar dat 95% van de muziekconsumers oppervlakkig luisteren en daar hun waardeoordeel aan hangen.. consumeren en niet absorberen. Alles voor de massa.. en gezegend zijn de onwetenden, hihi. Ach, wees trots dat je jezelf daar niet toe schaart, maar niet teveel op de borst kloppen, dat moet je andere laten doen. ;)

Polmpje R en een klopje toe? Ik hou wel van je hoor..

:peukie:

Origineel geplaatst door donbrasco
en dan de vraag.. vind je iets goed omdat jet het zelf goed vind of omdat het algemeen gezien als goed word gezien en het dus onbewust overneemt en het vanzelf goed gaat vinden. En reken maar dat 95% van de muziekconsumers oppervlakkig luisteren en daar hun waardeoordeel aan hangen.. consumeren en niet absorberen. Alles voor de massa.. en gezegend zijn de onwetenden, hihi. Ach, wees trots dat je jezelf daar niet toe schaart, maar niet teveel op de borst kloppen, dat moet je andere laten doen. ;)

Polmpje R en een klopje toe? Ik hou wel van je hoor..

:peukie:

gelukkig is muziek iets subtieler dan dat .. ik bedoel je hebt gelijk hoor maar muziek raakt je toch .. daar kan je niks aan doen .. tenzij je van steen ben .. mooie is vooral dat het juist op onverwachte momenten plaatsvindt .. bij sommige ligt het vooral aan hoe hun state of mind is .. als het net uit is met je vriendin moet je ook geen commerciele muziek zenders opzetten .. althans als je naar teksten luistert .. dan moet ik echt zappen .. ook al weet ik dat het geheel bedacht is in sommige gevallen

en trouwens hoe wist je dat van dat polmpje .. is net de lucht in gegaan .. maar rustig he .. tis nog vroeg ..

trouwens veel dames luisteren wel teksten .. dat is wel cool .. zij zijn ook over het algemeen veel gevoeliger voor muziek
en daar kan je op inspelen als dj .. althans dat doe ik wel .. vaak genoeg meegemaakt dat ze nog 'all i do' van stevie wonder zitten te zingen als de muziek al lang en breed uit is .. hehehehe ;)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vitalic = rockennnnnn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vitalic = rockennnnnn

Origineel geplaatst door MadR
als je vitalic goed vindt heb je de laatste 18 jaar house gemist .. zo simpel is het gewoon ..

nee we weten het wel, jij bent de überking

idd MadR is de allervetste vettigert. wat een vent. draai je all I do elke keer als laatste nummer dan? niet echt vernieuwend he?

vitalic in tivoli zoog bigtime overigens

Origineel geplaatst door fjoesz

Wat zoog er dan aan? Ben es benieuwd, want in D'roosje ging het dak eraf...
Aardige gozer ook, heb na z'n set nog ff met 'm zitten ouwehoeren...

t zat te dicht
continu je hele spectrum voldouwen.. zo voelde t
nergens open genoeg vond ik
ik werd r niet warm van

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vitalic = rockennnnnn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vitalic = rockennnnnn

Origineel geplaatst door krachtwerk
nee we weten het wel, jij bent de überking

neehoor .. ben netzo'n pion als de rest .. trouwens heb eindelijk zijn set op lowlands 2005 gehoord
(http://3voor12.vpro.nl/3voor12/player/audio.jsp?audionumber=23811120) en zoals ik al zei moet ik mezelf een beetje corrigeren .. nr 02 welke om 04:45 begint kan ik zeker waarderen .. sommige kale tussen stukjes met stem zijn ook oke .. voor de rest zet ik liever de oude daftpunk op zoals alive en rollin' en scratchin ..

en ben ik wel een bitch ja ..

idd MadR is de allervetste vettigert. wat een vent. draai je all I do elke keer als laatste nummer dan? niet echt vernieuwend he?

het verschil is dat ik niet pretendeer vernieuwend te zijn .. maarja iedereen in nederland hoeft toch geen nederlands te kunnen .. laat staan weten wat nu begrijpend lezen nu echt in houdt ... zolang de buitenlanders het maar kunnen .. pfff

;)

hehe

wat dat betreft heb je gelijk
zowiezo.. hoe vernieuwend iets is hangt af van hoeveel de luisteraar al heeft gehoord

is die sig headhuntersrelated trouwens.. dat zou een goede zaak zijn :)

hehe

wat dat betreft heb je gelijk
zowiezo.. hoe vernieuwend iets is hangt af van hoeveel de luisteraar al heeft gehoord

is die sig headhuntersrelated trouwens.. dat zou een goede zaak zijn :)

yep herbie is de man en stevie ook .. heb hier nog optredens liggen van iig stevie tijdens de beatclub tv show .. bekende nummers compleet verbouwen was toen nog stoer .. ( tegenwoordig mag je al geen eigen twist geven aan een song anders wordt je noooit een idool ... zie idols van afgelopen week .. maar dat allemaal terzijde)

heb trouwens nog een mixje online staan van afgelopen vrijdag in de n&w .. samen met harold ( die o.a. de gregor salto platen draait ) spacek, stevie, the crusaders, donald bird, julien jabre mix van quinten harris zijn van mij ..

ow maar die headhunters was van vooor herbie.. maar goed, met herbie wordt niks slechter lijkt me.. aangezien herbie ubermensch is :D

ow maar die headhunters was van vooor herbie.. maar goed, met herbie wordt niks slechter lijkt me.. aangezien herbie ubermensch is :D
als muzikant wel ja ... maar hij produceerde dat album wel .. trouwens is het niet de originele titel .. dat is god MAKE me funky ipv MADE ..

MadR, ik vind je een sukkel!
Alleen de hoeveelheid tekst die je produceert is al :r
Ik heb Vitalic live gezien in Miami op een poolparty, hij rockt!
Je mening wordt gewaardeerd en gerespecteerd, maar niet de wijze waarop je hem ventileert.
:Z

Origineel geplaatst door LagunaV1
MadR, ik vind je een sukkel!
Alleen de hoeveelheid tekst die je produceert is al :r
Ik heb Vitalic live gezien in Miami op een poolparty, hij rockt!
Je mening wordt gewaardeerd en gerespecteerd, maar niet de wijze waarop je hem ventileert.
:Z

miami .. kijk daar heb je het al .. :P

en boeien .. dat je mij een sukkel vindt is je goed recht !
ook die mening mag je hebben .. niks mis mee

anyway laurent garnier liet donderdag iig zien dat de franse wel degelijk muziek snappen ..

Back