Yamaha AN-200

Normaal geprijsd lijkt me. Met wat meer moeite kun je m nog onder die prijs vinden ook denk (alleen niet in zeeland ;) )

als je zo,n an200 of dx200 koopt moet je gewoon gaan zeuren dat ze bij feedback op het laatst 200 euro koste nieuw

natuurlijk was dit een laatste partij of wat dan ook maar daar heb je niet van gehoord natuurlijk als je er een tweedehands zoekt

okdan

okdan

die dingen worden dan wel voor teveel geld weg gedaan :/

ja eigenlijk wel.. maar eerst waren ze iets van 600 euro ofzo en voor de mensen die 'm voor dat geld hebben gekocht is 200 wel weer heel weinig

mja das waar

ik denk dat ik volgende keer aleen gear koop met aankoop bewijs of getuige

ook al heb ik ervan geprofiteerd (dx), die 150 euro was echt schandalig laag. Dat was ook maar een korte actie en doordat ze nu niet meer gemaakt worden, zijn ze weer wat gestegen. Voor wat je er voor terugkrijgt is die 195 2e hands best een mooie prijs.

en het is best een leuk bakkie ook..

en het is best een leuk bakkie ook..

vooral leuk als je hem via de pc gaat editten,vette sequencer...
Werkt die trouwens nog steeds als de kaart eruit is?
ik bedoel de an plugin kaart natuurlijk..:mega:

ja volgens mij kun je alle andere shizzle dan nog gewoon gebruiken. leuk droomdoosje!

Origineel geplaatst door gijs
ook al heb ik ervan geprofiteerd (dx), die 150 euro was echt schandalig laag. Dat was ook maar een korte actie en doordat ze nu niet meer gemaakt worden, zijn ze weer wat gestegen. Voor wat je er voor terugkrijgt is die 195 2e hands best een mooie prijs.

Je bedoelt natuurlijk dat die actie er was omdat het de laatste modellen waren. Feedback koopt wel vaker de laatste factory stock op en gaat dan met de prijzen stunten.

Zo ook met de SH-32 van Roland, de Korg electribes en zo vast nog wel meer. Die prijs is natuurlijk ook weer de reden dat de 2ehands prijzen gekelderd zijn. Ik vind dus eigenlijk de verkoopprijs van de laatste voorraad niet echt een richtlijn voor de 2ehands prijs.

Back