Eerste synth Numb 1.01

nee filter zit er niet op (tot mijn verbazing, goed dat je het zegt), maar de twee envelopes op de osc zorgt voor leuke effecten

Origineel geplaatst door ELectra Autenti
nee filter zit er niet op (tot mijn verbazing, goed dat je het zegt), maar de twee envelopes op de osc zorgt voor leuke effecten

tot je verbazing? :confused: Je hebt 'm toch zelf gemaakt?

Engelse synth ? want de ADSR loopt van rechts naar links ;)
Ik ga 'm proberen , keep up the good work!

whehehe, gak ook proberen die shit, net ff snel gekeken maar die node editor van die demo staat wel een beetje romellig kom er nog niet helemaal wijsuit dus ik ga ff spelen, dit wordt lachuh ;)

wattuh was je tijdsbestek trouwens en ben je niet vaak tegen de lamp gelopen ? :walker:

Best wel mooi die site van jou! Al is het wel spijtig dat er tamelijk veel foutjes in staan, zowel grammaticaal als wat betreft zinsbouw.
Maar met die softsynth ben je wel vlug tevreden zeg.
Ik heb ook eventjes met synthedit gespeeld een tijd geleden en in zeer korte tijd had ik er eentje met 3 oscillators die elk via drie soorten filters kunnen gaan, allemaal apart mengbaar, met octaaf-setting, panning (per osc) .. en nog wat meer details. Niets speciaals feitelijk, ik bedoel maar dat er met syntedit toch wel veel meer te doen is dan dit...
Dus snel op naar het volgende ontwerp!

Back