[track] Rineau - Mind's Elation

Rino

Rineau
Sinds lange tijd weer iets in elkaar gedraaid. Redelijk anders dan hetgeen ik eerder hier heb gepost.

Rineau - Mind's Elation

Na de tweede break ga ik er denk toch nog wat aan sleutelen, want dat krijgt bijna een beetje een trance-achtig karakter en dat is natuurlijk niet de bedoeling. :erm:

stevige beat, goed afgemixt, goede club plaat.
Je kan deze van voor in een set gooien: niet op het einde van ik vind dat het lied karakter ontbreekt.

ok.. ik trek mijn woorden trug: de break op 4:30 vind ik super: je mag dan géén trance willen maken, dit is toch wel kwaliteitsvolle progressive trance achtige muziek. De break en eventjes na de break doet mij denken aan "sexaphone" van .. weet ni meer.

stevig nummer!

lekker trackje...de melodie mag van mij nog wat harder
en eventueel een andere bassdrum

Ik vind het ook een lekkere track,
Misschien dat de bassline iets harder kan, waardoor ie iets meer gaat grooven.

Dank! :)

Ik wil 'm inderdaad toch wat dieper krijgen. Die lead moet er daarvoor toch uit. Zat te denken aan wat vocalen, maar dan geen zangmusje, maar een donkerder geluid. Als vervanging van de lead misschien nog wat backing in de vorm van een synth geluid. Ik ga mijn hoofd er nog eens over buigen...

erg profi in elkaar gedraaid, zowel productioneel als qua muzikale inhoud. inmo een beetje fout, maar ik kan er niet omheen...

hehe stukkies uit de melodietjes zijn gejat van ''Fade to grey''

weet niet of iemand anders hier nog een deja-vu gevoel had bij de melodietjes?

mja zal wel per ongeluk zijn ..... leuk trackie verder

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
hehe stukkies uit de melodietjes zijn gejat van ''Fade to grey''

weet niet of iemand anders hier nog een deja-vu gevoel had bij de melodietjes?

mja zal wel per ongeluk zijn ..... leuk trackie verder

"Fade to Grey", die titel klinkt me erg bekend in de oren. Van wie is 't? Dan ga ik eens even luisteren.

Klinkt me weer zeer goed in de oren! Topprodutie!

Die pads/strings hadden van mij wel ietsjes harder gemogen, en mischien wat meer uitgediept naarmate de track verder loopt, met andere laagjes, geluiden, etc.

Back