dnb omdat ik het niet laten kan

Origineel geplaatst door chielos
maar die gefreakte baby met een hakenkruis op zijn buik mogen jullie wat mij betreft weer verwijderen!

Ja die begreep ik ook al niet... mod?

:) fijn nummertje!

Valt die baby niet onder vrijheid van meningsuiting? :duivels:

Hyperstrak.. erg lekker, om het ook nog maar eens te zeggen. ;)
Gredino is de beste vind ikke.

Wat is nou het percentage eigen samples versus 'gegapte' samples ?
Of heb je alles zelf gemaakt / van ouwe platen gesampled ?

Origineel geplaatst door j0ris
Yep, goeie track hoor. Vind 'm eigenlijk wel een release waard.

Beter ook dan die andere twee tracks die je daar verder hebt staan, vind ik.

En ik weet eigenlijk niet of je er veel aan hebt om naar Cubase over te schakelen. Om dit soort wilde afwisselende breaks te programmeren zijn trackers misschien wel handiger.

Trouwens, heb je sommige van de samples nog zelf gemaakt misschien, of komen die overal en nergens vandaan?

de drums heb ik zelf gesampled en er zit een klasgenoot van me in :) en de bas is een sinus met een lfo en de rest bent allemaal samples die ik in een jaar of zes ben opgelopen dus ik denk dat t ongeveer 50% zelf gemaakt gejat geluid is :engel: ... is dat eigenlijk erg?

Nee ik denk dat zelfs de grootste namen dit ook doen, als je ze zelf 'jat' zit er nog een eigen tint aan, je kiest je eigen fragmenten etc. Wie koopt/huurt immers bijv. een drumstel om zulke sample loops te maken? (Vraag ik nu iets doms)

Extra respect voor het zelf maken en samenstellen van de samples :okdan: ;)

Is wat mij betreft ook helemaal niks mis mee hoor, ik was gewoon benieuwd.

Maar ik vind deze track dus serieus beter dan veel dingen die gereleased worden. Een Lukast vs. Isniezot 12-inch zou niet verkeerd zijn. :dj:

Origineel geplaatst door skies
(Vraag ik nu iets doms)

ja want 99% van de breaks die in d&b gebruikt worden zijn gesamplede breaks. tzijn ook meestal dezelfde die terugkomen. de amen break, tramen, think break. allemaal beroemde breaks die van oude funkplaten enzo gesampled zijn.

Back