Maak eens een stukje pop

Re: Afmix

Re: Afmix

Origineel geplaatst door PsyTale
Beste Menno,

Ik kom via de site van props uiteindelijk hier terecht. Ik ben verbaasd over je productie, vooral over hoe de samenstelling van je nummers zijn. Maar ik heb ook wat comments, het valt mij op de de mix van 12 nov veels te schel is, laag is bijna goed aanwezig. En over je 10 nov mix heb ik dezelfde mening, maar het is wel iets minder schel. Als ik je een tip mag geven raad ik aan optimaler gebruik te maken van de ruimte die je hebt in het freq spectrum. Je zet alles een beetje op 1 plek neer. En als je de track wat wijder maakt, hier en daar pan fx en wat leuke delay fx. Kun je een betere kleur geven aan het geheel. Mocht je meer willen weten, dont hassitate to ask :)

//PsyTale
Production | Mastering | Development | Design

Hoi!

Bedankt voor je feedback! Ondertussen ben ik al weer verder gegaan met Hear Me Now, en heb ook een nieuw mix.
Volg de thread hier: Hear Me Now - de thread hier op synthforum Op pagina 2 heb ik url van nieuwe mix staan.. ondertussen al weer een nieuwe maar die moet ik nog ff uploaden! :)

Ik ga je binnenkort mailen, want ik heb zo'n gevoel dat ik jouw advies wel kan gebruiken!! Moet nu alleen SNEL weg want ik ga mijn trein missen!!

Doei!!! :)

Zijn er nog mensen hier die (electro)pop maken in de nieuwe stijl? Ik ben het zelf nog aan het leren en zal later eens iets plaatsen hier.

Zijn er nog mensen hier die (electro)pop maken in de nieuwe stijl? Ik ben het zelf nog aan het leren en zal later eens iets plaatsen hier.

Ik ben ermee bezig, maar heb nog niets concreets. Ben benieuwd naar je track.

Back