Chriet Titulaer en greatest synthesizer hits

Prophet

Ouwe rot
Geknipt uit dit topic. Ik had ook niet moeten beginnen over Chriet Titulaer. ;)
OnAcid

Tuurlijk is dat lekker:okdan:

chriet titulaar, ja zeg, die zijn stem was ook bangelijk hè, dat was al een wonder op zich, hahahahaaa!!(misschien eens sampelen, hehehe!) Amai dat vond ik èèn van de beste programma's op den holland1 of 2 ook(ja zo zeiden wij dat in gebruikstaal), ik weet het niet juist, maar als ik aan die tijd terugdenk dan komt er een stukje nostalgisch gevoel naar boven ze.

;)
p

Last edited by a moderator:
De titelmuziek van Wondere Wereld was trouwens 'Dervish D' van Vangelis.... ; )

Origineel geplaatst door borchen
De titelmuziek van Wondere Wereld was trouwens 'Dervish D' van Vangelis.... ; )

Oh ja!:o:

Ik moet hier ergens nog zo'n 'greatest synthesizer hits' cd hebben liggen waar die opstaat. Ga um gelijk opzoeken...

Origineel geplaatst door OnAcid

Oh ja!:o:

Ik moet hier ergens nog zo'n 'greatest synthesizer hits' cd hebben liggen waar die opstaat. Ga um gelijk opzoeken...

door wie werden die dingen eigenlijk nagespeeld op die arcade cd's?

Origineel geplaatst door sh101

door wie werden die dingen eigenlijk nagespeeld op die arcade cd's?

9 van de 10 keer is het Star inc. Cool, hij moet ook maar lid worden.

Laatst gewijzigd:
Ed Staarink heb ik eens op een synthesizer greatest-cd zien staan als producer , klopt dat, een Nederlander hè?

Origineel geplaatst door OnAcid
En niet te vergeten Chriet Titulaer met zijn 'Wondere Wereld' ;). Daarin was het titelmuziekje volgens mij iets van Jarre (Zoolookologie)?

En tussen twee onderwerpen in altijd dat melodietje van het Spiral album van Vangelis. En dan herinner je je ook nog wel WABOT die op een keyboard zat te tokkelen :)

Ja, die kan ik me nog wel herinneren.
Zou wat voor mij zijn, die WABOT. ;)

WABOT-2-1984s.jpg

Trouwens, wel leuk die uitvindingen die allemaal niks zijn geworden.
Ik ben vroeger zelfs wel eens in het "huis van de toekomst" geweest. :)

Ze zouden eigenlijk "Wondere wereld" moeten herhalen. Dat zou echt lache zijn! Ik weet nog dat Chriet het altijd over "microchips" had; Als ergens microchips in zaten, dan was het goed. :P

Laatst gewijzigd:
Hahahahahahaaaaaaaaa!!! die is schitterend!!

Onacid, dat is een gat in de markt zo een Wabot jong! Ik denk dat dat iets had kunnen worden, hahahahaaa! Mankeerd alleen nog een RINGbaard van in amsterdam tot in brussel, LOL!

Gaan we eens vollen bak mailen naar de tv-firma van wondere werled om herhalingen af te smeken, haha schol !! Ik zou alvast een vast kijkcijfer zijn en alles opnemen op video.:D

Kapotlachende groeten
p.

"don't underestimade the power of Ringbeards"
vooral als je als presentator in al die uitvindingen gelooft, anders kun je zo'n programma niet presenteren he? :D
Hoe kom jij aan die foto trouwens... ge-GooGled? :D

:biertje: :biertje: :biertje: :biertje:

LOL!!!!

Trouwens vraag ik me af hoe dat zit met Edje. Heeft hij een EX5r als backgroundplaatje heeftie er geen in z'n setuplist staan. (En holy moly wat een setup list!) Da's toch vreemd.

we gaven ooit in ons kantoor in Houten een borrel, en toen stond ik half-lam buiten, liep Chriet ineens voorbij! ik dacht dat ik gek werd!

Origineel geplaatst door Prophet
Hoe kom jij aan die foto trouwens... ge-GooGled? :D

:biertje: :biertje: :biertje: :biertje:

Yep, "don't underestimade the power of Google!"

:D :D :D :D :D :D :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahahahaaaaaa!!

die mens bedoelde dat goed ze, hahahahahahahaaaaaa!

Chriet heeft mij ooit eens geïnterviewd over de Alesis QS 6.1.
Dat leverde mij mijn fifteen minutes of fame op: 300.000 mensen hebben het op tv gezien.

Ik stond buiten bij Nederland Muziek in de sneeuw te playbacken en heb toen enkele woorden met onze goeroe mogen wisselen.
Overigens kletste hij behoorlijk uit zijn nek. Er klopte steeds niets van wat hij beweerde. Die man weet NIETS over synths, maar dacht met veel bluf een verhaal neer te zetten.
Vriendelijk doch dringend heb ik hem gecorrigeerd, en het werd een fantastische publi-stunt.

Een veelgebruikt woord van Dr Chriet was toch echt "microelectronica" met een zwaar Limburgs accent.
Waar zou ie nu centen mee verdienen???

Back