Funky COld bEats

INLAND EMPIRE

Ouwe rot
Het is ff geleden..
Hier is een verse......................
Funky COld bEats

... ... ik heb nog nooit zoveel gesampled als bij de deze.. :D :D .... kheb alleen de Rhodes ingespeeld en de drums ook maar zij zijn oo gesampled. .. 99% kut en plakwerk dus :{

er moeten nog een paar extra scratches hier en daar en voor de rest is hij af :dj:

( ...ik wil de naam dj shadow niet horen :Z )

Ik vind het wel lekker, maar hoor ik nu een duidelijke timestretch over die gitaar?, beetje jammer. De Rhodes mag wel meer present zijn door de track.

Op zich klinkt het wel lekker.
Ik mis alleen iets, iets herkenbaars ofzo, en een goeie baslijn.
en de drums staan iets te hard in de mix..

lekkere beat.

ik mis eigenlijk ook wel iets herkenbaars.

doet me een beetje denken aan propellerheads - decksandrumsandrockandroll. en die vond ik suuuper goed.

af en toe is het en beetje rommelig,maar wel leuk.

t grooved.

maarre, ik ben nou wel benieuwd WAT je gesampled hebt.

:okdan:

aha! top secret ;)
nee gewoon... hier en daar wat gesampled.... :duivels:
ik ga die track van de propellerheads is checke

herkennen jullie samples btw?

lekker hoor...de cuts zijn ook zeer ok...
ik herken geen samples (mja behalve de cut)

Leuk idee.. alleen vind ik dat er geen lijn in zit. Het is geen nummer, als het ware, maar meer een onsamenhangende collectie samples over een beat. Ik dnek dat je er iets veel interessanters van kan maken. Misschien kan je wat minder samples gebruiken.. kies er een paar goeie uit en bouw daarmee iets wat meer samen hangt.

Wel lekker ritme overigens, en het is bij vlagen flink funky :)

Origineel geplaatst door payt
Leuk idee.. alleen vind ik dat er geen lijn in zit. Het is geen nummer, als het ware, maar meer een onsamenhangende collectie samples over een beat. Ik dnek dat je er iets veel interessanters van kan maken. Misschien kan je wat minder samples gebruiken.. kies er een paar goeie uit en bouw daarmee iets wat meer samen hangt.

Wel lekker ritme overigens, en het is bij vlagen flink funky :)

danku zeeer. ik kreeg net dezelfde commentaar te horen van een vriend van me. Identiek aan de jouwe. ik begin aan een nieuwe, ondertussen de derde, arrangement.
tot over een paar dagen! :doei:

Back