Ruistuin ruisvanger Lid sinds 20 februari 2004 Berichten 678 Locatie Eindhoven 7 februari 2006 #1 Hey, is er misschien iemand op dit forum die er eentje heeft en er ook nog vanaf zou willen? Als iemand er een weet te vinden zou ook mooi zijn. Alvast bedankt
Hey, is er misschien iemand op dit forum die er eentje heeft en er ook nog vanaf zou willen? Als iemand er een weet te vinden zou ook mooi zijn. Alvast bedankt
Ruistuin ruisvanger Lid sinds 20 februari 2004 Berichten 678 Locatie Eindhoven 15 februari 2006 #2 Schijnt vrij zeldzaam te zijn, maar toch zou ik er wel eentje willen bemachtigen, alleen al om te kijken of er toch nog iets nuttigs in die d-5 zit .
Schijnt vrij zeldzaam te zijn, maar toch zou ik er wel eentje willen bemachtigen, alleen al om te kijken of er toch nog iets nuttigs in die d-5 zit .
Synthesist Getoetst lid Lid sinds 10 april 2003 Berichten 2.295 Locatie Twente 16 februari 2006 #3 is het niet mogelijk om een BCR2000 te gebruiken?
6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 16 februari 2006 #4 Origineel geplaatst door Ic3gl0vE is het niet mogelijk om een BCR2000 te gebruiken? Zie meer... vast en zeker... De D serie heeft volwaaridge midi (qua aansturen des parameters) dus moet wel lukken...
Origineel geplaatst door Ic3gl0vE is het niet mogelijk om een BCR2000 te gebruiken? Zie meer... vast en zeker... De D serie heeft volwaaridge midi (qua aansturen des parameters) dus moet wel lukken...
Ruistuin ruisvanger Lid sinds 20 februari 2004 Berichten 678 Locatie Eindhoven 16 februari 2006 #5 Maar zo'n BCR2000 is toch universeel? Hoe kan ik dan precies de juiste parameters onder de knoppen krijgen? en als het ook echt goed werkt, wat is dan een richtprijs voor zo'n controller?
Maar zo'n BCR2000 is toch universeel? Hoe kan ik dan precies de juiste parameters onder de knoppen krijgen? en als het ook echt goed werkt, wat is dan een richtprijs voor zo'n controller?
Ruistuin ruisvanger Lid sinds 20 februari 2004 Berichten 678 Locatie Eindhoven 29 Maart 2006 #6 Kick! Om de midden doorweek te zagen .
6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 29 Maart 2006 #7 Origineel geplaatst door Ahamay Maar zo'n BCR2000 is toch universeel? Zie meer... dat is nutuulk ook het hele idee achter zo'n BCR Origineel geplaatst door Ahamay Hoe kan ik dan precies de juiste parameters onder de knoppen krijgen? Zie meer... daar kan je achter komen door beide handleidingen door te spitten...
Origineel geplaatst door Ahamay Maar zo'n BCR2000 is toch universeel? Zie meer... dat is nutuulk ook het hele idee achter zo'n BCR Origineel geplaatst door Ahamay Hoe kan ik dan precies de juiste parameters onder de knoppen krijgen? Zie meer... daar kan je achter komen door beide handleidingen door te spitten...
Ruistuin ruisvanger Lid sinds 20 februari 2004 Berichten 678 Locatie Eindhoven 30 Maart 2006 #8 Yo thnx 6. Maar nu moet ik er nog 1 vinden. Er worden er wat aangeboden op het net, maar misschien heeft iemand hier er eentje over? Let me know!
Yo thnx 6. Maar nu moet ik er nog 1 vinden. Er worden er wat aangeboden op het net, maar misschien heeft iemand hier er eentje over? Let me know!