remote 25 le probleempje + templates gezocht

gi_joe

Stamgast
hey daar

ik heb vanmiddag 'n novation remote 25 le opgehaald (na 9 maanden wachten, jippie.)

echter, ik sluit m aan op usb en meneer weigert te werken!
is er misschien iemand die 'm ook heeft en er iets vanaf weet? hij doet 't wel netjes via de midi out trouwens..

oh en dan nog iets: omdat ik liever lui dan moe ben en tevens logic 5 gebruik op pc, zoek ik nog een template daarvoor. de file die ik op de cd vond voor logic 7 geeft mijn antieke logic kuren namelijk. ook andere zijn welkom trouwens :)

overigens heb ik nu al spijt dat ik niet een tweedehands 'normale' remote25 heb gekocht. er zit niet eens aftertouch op! :(

anyway, mocht iemand mij verder kunnen helpen, vast bedankt!

ik heb ff gekeken maar ik geloof dat ze er alleen zijn van de gewone remote en van remote SL.
'had ik maar meer moeten betalen' ;)

nog iets leuks:
nu is 'ie vastgelopen, lijkt het.

hij hing, dus ik zette 'm uit en weer aan.. en nu doet 'ie helemaal nix meer!
ik ben benieuwd of ik de enige ben. (en vooral of er wat aan te doen is, behalve novation emailen)

Origineel geplaatst door gi_joe
nog iets leuks:
nu is 'ie vastgelopen, lijkt het.

hij hing, dus ik zette 'm uit en weer aan.. en nu doet 'ie helemaal nix meer!
ik ben benieuwd of ik de enige ben. (en vooral of er wat aan te doen is, behalve novation emailen)

doet mijn remote als hij niet genoeg power via usb krijgt. heb je al eens met een adapter geprobeerd?

hmm. met adapter doet 'ie ook niks, maar ik heb zon gevoel dat die adapter ook niet helemaal lekker is..

irritant hoor, nieuw spul kopen dat vervolgens niet naar behoren werkt.. maargoed.

okay, ik heb nu een nieuwe, die werkt.

ik heb alleen nog steeds last van 't feit dat de usb driver niet herkend word in logic.

feindbild (of iemand anders) , heb jij daar toevallig ervaring mee?

Logic voor pc wordt nergens meer ondersteund. Het is (lijkt me) logisch dat Novation in eerste instantie geen templates meer maakt voor oude platforms. Heb je wel XP Sp2 geïnstalleerd? dat is ook vereist tegenwoordig.
Stuur anders een e-mail naar ze.

ja.. ik heb ze gemaild.. alleen nog een antwoord terug gehad.. zal wel aan 't weekend liggen..

ach, via midi werkt 't nu. .dus ik ben blij ;)
opzich is 't ook niet gek dat ze op n gegeven moment stoppen met support voor zon oude logic inderdaad.. maarja. t blijft zuur ;)

trouwens, aftertouch is toch een parameter die je per noot kunt gebruiken zoals bij velocity? (ff weten hoe 't ook weer zat)

Back